Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59408
Название: Сучасні тренди маркетингових досліджень бізнес-середовища компаній в умовах цифрових трансформацій
Авторы: Шевченко, Анна Валеріївна
Марчук, Валерія Василівна
Ключевые слова: тренди
маркетинг
маркетингові дослідження
бізнес-середовище
компанія
цифрова трансформація
Дата публикации: 2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Шевченко А.В., Марчук В.В. Сучасні тренди маркетингових досліджень бізнес-середовища компаній в умовах цифрових трансформацій / А.В. Шевченко, В.В. Марчук // Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. - Національний авіаційний університет. - К., 2-4 березня 2022.
Краткий осмотр (реферат): В роботі досліджено основні аспекти регулювання взаємовідносин між учасниками дослідницького процесу, розглянуто основні регулюючі організації міжнародного та вітчизняного рівня та їх вимоги щодо якісного проведення дослідницьких процедур у сфері маркетингу, а також досліджено сучасний стан ринку маркетингових досліджень та особливості його розвитку за умов цифрових трансформацій.
Описание: 1. Козицька Г.В., Сергєєв І.А. Розвиток маркетингових інтенет-досліджень в умовах глобалізації економічного простору. Ефективна економіка. 2017. №7. URL: https://www.economy. nauka.com.ua/?op=1&z=5688#. (Дата звернення: 01.02.2022). 2. Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2020 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ. Маркетинг в Україні. 2021. №1. С. 4-25. 3. Про УАМ. URL: http://uam.in.ua/ukr/about/ (Дата звернення: 31.01.2022). 4. Святненко В.Ю. Особливості формування та розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні. Ефективна економіка. 2020. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8342 (дата звернення: 02.02.2022). 5. Суворова С.Г. Нормативно-правове забезпечення маркетингових досліджень. Вісник Тернопільського національного економічного університету. 2013. Вип. 3. С. 44-51.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59408
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Шевченко_Марчук.pdfТези200.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.