Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59714
Название: | Професійна мотивація як чинник самоактуалізації викладача |
Другие названия: | Professional motivation as a factor of teacher self-actualization |
Авторы: | Тягур, Любомира Миронівна Tiahur, Liubomyra |
Ключевые слова: | самоактуалізація самореалізація професійна діяльність професійної траєкторії розвитку педагога self-actualization self-realization professional activity professional development trajectory of a teacher |
Дата публикации: | апр-2023 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Библиографическое описание: | Тягур Л.М. Професійна мотивація як чинник самоактуалізації викладача / Л. Тягур // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2023. – С. 146-148 |
Краткий осмотр (реферат): | В умовах реформування вищої освіти професійна діяльність викладача містить інформаційну складову, здійснюється в складних психологічних умовах та вимагає постійного самовдосконалення, саморозвитку, самореалізації та самоактуалізації. Професійна діяльність викладача всіх рівнів вищої освіти потребує високої мотивації, постійного розвитку пізнавального інтересу, розкриття та активне використання власного психологічного ресурсу. Особливої актуальності і практичного значення набуває вивчення психологічних чинників самоактуалізації викладача, професійних мотивів та їх ієрархії, які впливають на ефективність формування індивідуальної професійної
траєкторії розвитку педагога. In the context of higher education reform, the professional activity of a teacher contains an information component, is carried out in difficult psychological conditions and requires constant self-improvement, self-development, self-realization and self-actualization. The professional activity of a teacher at all levels of higher education requires high motivation, constant development of cognitive interest, disclosure and active use of their own psychological resources. Of particular relevance and practical importance is the study of psychological factors of teacher self-actualization, professional motives and their hierarchy. hierarchy that affect the effectiveness of the formation of an individual professional trajectory of a teacher's development. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59714 |
ISBN: | 978-617-8016-77-7 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ТЯГУР.pdf | Тези | 615.04 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.