Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59841
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кудрін, А.П. | - |
dc.contributor.author | Духота, О.І. | - |
dc.contributor.author | Кіндрачук, М.В. | - |
dc.contributor.author | Зайвенко, Г.М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-15T08:26:18Z | - |
dc.date.available | 2023-06-15T08:26:18Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Організація та триботехнології авіаремонтного виробництва/ А.П. Кудрін, О.І. Духота, М.В. Кіндрачук, Г.М. Зайвенко. - К.: НАУ, 2015. -212 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59841 | - |
dc.description | Розділ 1. Загальні питання організації освоєння випуску продукції машинобудування і підготовки виробництва Розділ 2. Організаційні основи підготовки виробництва до ремонту авіаційної техніки Розділ 3. Тенденції розвитку організації ремонту авіаційної техніки Розділ 4. Характерні дефекти деталей і елементів конструкцій повітряних суден та авіадвигунів Розділ 5. Аналіз процесів фрикційно-контактної взаємодії та основних видів зношування деталей авіаційних трибосистем Розділ 6. Прогресивні технологічні методи поверхневого зміцнення та відновлення деталей авіаційних трибосистем | uk_UA |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку технічного прогресу в умовах постійно зростаючих цін на продукцію авіабудування питанням підтримання і відновлення льотної придатності авіаційної техніки (АТ) надається виключно важливе значення. Ключове місце щодо вирішення цього завдання належить ремонту. Своєчасний і якісний ремонт дозволяє запобігти виникненню несправностей і відмов продовжити ресурс, забезпечує можливість безпечної експлуатації АТ протягом усього призначеного, як правило, тривалого строку служби. Підвищення ефективності і якості ремонту діючого парка, освоєння ремонту нових типів повітряних суден (ПС) і авіадвигунів (АД), упровадження нових прогресивних технологічних процесів ремонту потребують здійснення комплексу організаційно-технічних і технологічних заходів щодо підготовки авіаремонтного виробництва. Головне завдання підготовки ремонту та подальшого удосконалення ремонту полягає у виборі найбільш ефективних. науково-обгрунтованих способів і технологій ремонту, визначенні оптимальних принципів і методів організації виробничого процесу та методів організації праці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | машинобудування | uk_UA |
dc.subject | триботехнології | uk_UA |
dc.subject | авіаційна техніка | uk_UA |
dc.subject | конструкційні матеріали | uk_UA |
dc.subject | технічне обслуговування | uk_UA |
dc.subject | експлуатація | uk_UA |
dc.subject | тертя та знос | uk_UA |
dc.subject | відновлення | uk_UA |
dc.title | Організація та триботехнології авіаремонтного виробництва | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
dc.subject.lbc | 053-О83 | uk_UA |
dc.subject.udc | 629.735.083:621.891(02) | uk_UA |
Appears in Collections: | Монографії кафедри підтримання льотної придатності авіаційної техніки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Організація та триботехнології авіаремнтного виробництва.pdf | 3.45 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.