Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59886
Назва: | Реконструкція перону з влаштуванням 10 місць стоянок повітряних суден в Міжнародному аеропорту "Київ" (Жуляни) |
Автори: | Мазур, Олександра Олександрівна |
Ключові слова: | аеродром приаеродромна територія перон реконструкція процедура de-icing / anti-icing клас наслідків охорона навколишнього середовища бакалавр кваліфікаційна робота |
Дата публікації: | чер-2023 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Мазур О. О. Реконструкція перону з влаштуванням 10 місць стоянок повітряних суден в Міжнародному аеропорту "Київ" (Жуляни). – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 192 «Будівництво та цивільна інженерія», ОПП «Автомобільні дороги і аеродроми». – Київ: Національний авіаційний університет, 2023. – 66 с. |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота (пояснювальна записка): 67 с., 11 табл., 14 рис., 62 джерела. Об’єкт проектування: перон у Міжнародному аеропорту «Київ» (Жуляни). Предмет дослідження: реконструкція перону. Мета роботи - запропонувати та обґрунтувати проєктні рішення реконструкції перону з влаштуванням десяті місць стоянок для розрахункових типів повітряних суден А321/neo, В737-BBJ-MAX9 та двох місць стоянок для виконання процедури de-icing / anti-icing. Основні результати. Визначений та обгрунтований клас наслідків (відповідальності) об’єкту проєктування – СС3 (значні наслідки). Визначені: - основні планувальні рішення та рішення стосовно вертикального планування поверхні перону лінійного типу, місць стоянок для виконання процедури de-icing / anti-icing; - основні конструктивні рішення аеродромних покриттів та систем водовідведення; - технологічні рішення будівельних робіт з реконструкції перону; - основні техніко-економічні показники проєктних рішень. Деталізовані основні етати та особливості проведення процедури de-icing / anti-icing для розрахункових типів овітряних суден А321/neo, В737-BBJ-MAX9. Оцінені можливі впливи будівництва та експлуатації перону на навколишнє середовище (природне, техногенне, соціальне). |
Опис: | Кваліфікаційна робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник роботи - канд. техн. наук, с. н. с. Агєєва Галина Миколаївна |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59886 |
Розташовується у зібраннях: | АД - Бакалавр |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
23-ПЗ-Мазур-9-70.pdf | Пояснювальна_записка | 1.54 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.