Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59886
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мазур, Олександра Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-21T12:49:58Z | - |
dc.date.available | 2023-06-21T12:49:58Z | - |
dc.date.issued | 2023-06 | - |
dc.identifier.citation | Мазур О. О. Реконструкція перону з влаштуванням 10 місць стоянок повітряних суден в Міжнародному аеропорту "Київ" (Жуляни). – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 192 «Будівництво та цивільна інженерія», ОПП «Автомобільні дороги і аеродроми». – Київ: Національний авіаційний університет, 2023. – 66 с. | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59886 | - |
dc.description | Кваліфікаційна робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник роботи - канд. техн. наук, с. н. с. Агєєва Галина Миколаївна | uk_UA |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота (пояснювальна записка): 67 с., 11 табл., 14 рис., 62 джерела. Об’єкт проектування: перон у Міжнародному аеропорту «Київ» (Жуляни). Предмет дослідження: реконструкція перону. Мета роботи - запропонувати та обґрунтувати проєктні рішення реконструкції перону з влаштуванням десяті місць стоянок для розрахункових типів повітряних суден А321/neo, В737-BBJ-MAX9 та двох місць стоянок для виконання процедури de-icing / anti-icing. Основні результати. Визначений та обгрунтований клас наслідків (відповідальності) об’єкту проєктування – СС3 (значні наслідки). Визначені: - основні планувальні рішення та рішення стосовно вертикального планування поверхні перону лінійного типу, місць стоянок для виконання процедури de-icing / anti-icing; - основні конструктивні рішення аеродромних покриттів та систем водовідведення; - технологічні рішення будівельних робіт з реконструкції перону; - основні техніко-економічні показники проєктних рішень. Деталізовані основні етати та особливості проведення процедури de-icing / anti-icing для розрахункових типів овітряних суден А321/neo, В737-BBJ-MAX9. Оцінені можливі впливи будівництва та експлуатації перону на навколишнє середовище (природне, техногенне, соціальне). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | аеродром | uk_UA |
dc.subject | приаеродромна територія | uk_UA |
dc.subject | перон | uk_UA |
dc.subject | реконструкція | uk_UA |
dc.subject | процедура de-icing / anti-icing | uk_UA |
dc.subject | клас наслідків | uk_UA |
dc.subject | охорона навколишнього середовища | uk_UA |
dc.subject | бакалавр | uk_UA |
dc.subject | кваліфікаційна робота | uk_UA |
dc.title | Реконструкція перону з влаштуванням 10 місць стоянок повітряних суден в Міжнародному аеропорту "Київ" (Жуляни) | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | АД - Бакалавр |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
23-ПЗ-Мазур-9-70.pdf | Пояснювальна_записка | 1.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.