Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59921
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дзюба, Аліна Олегівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-28T11:23:51Z | - |
dc.date.available | 2023-06-28T11:23:51Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Дзюба А.О. Стратегія просування SMM курсів в Інстаграм. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ. 2023. - 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59921 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05. 2021 р №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторію університету". Керівник кваліфікаційної роботи доктор філософських наук, професор Христокін Геннадій Володимирович. | uk_UA |
dc.description.abstract | У сучасному світі, коли велика частина споживачів знаходиться в онлайні, SММ стає важливим інструментом для забезпечення успішної комунікації з аудиторією та забезпечення конкурентоспроможності на ринку. SММ просування дозволяє підприємствам, брендам та іншим організаціям ефективно залучати та спілкуватися зі своєю аудиторією, підвищувати її лояльність та залученість. Важливість теми засвідчує кількість наукових досліджень серед культурологів, маркетологів, рекламістів, психологів та соціологів. | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | кваліфікаційна робота | uk_UA |
dc.subject | стратегія | uk_UA |
dc.subject | бренд | uk_UA |
dc.subject | соціальні мережі | uk_UA |
dc.subject | цільова аудиторія | uk_UA |
dc.subject | креативність | uk_UA |
dc.title | Стратегія просування SMM курсів в Інстаграм | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФМВ_2023_061_ДзюбаАО.pdf | 891.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.