Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60226
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерьоженко, Олександра Ярославівна-
dc.date.accessioned2023-07-04T06:56:51Z-
dc.date.available2023-07-04T06:56:51Z-
dc.date.issued2023-06-23-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60226-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractПартнерський маркетинг є одним з найпопулярніших на сьогодні методів збільшення продажів і отримання прибутку. Він існує з перших днів функціонування Інтернету. Блогери часто включають партнерські посилання в огляди продуктів, опубліковані на сайтах, автори вмісту YouTube мають партнерські посилання в описах відео, щоб висвітлити певні продукти. Партнерський маркетинг має на меті просування бізнесу в мережі Інтернет за допомогою афілійованих партнерів (Web-майстрів), які залучають нових клієнтів, використовуючи різні маркетингові інструменти та стратегії. Партнерський маркетинг дозволяє значно збільшити рентабельність інвестицій та отримати більш високий прибуток – він є вигідним як партнерам, так і власникам бізнесу. Цей напрям активно розвиватиметься і надалі, що відображається в кількості партнерських програм та веб-майстрів, які працюють в сфері електронної комерції. Незважаючи на те, що починаючи з 2020 р. Для індустрії з'явилися серйозні випробування, партнерський канал залишився надійним джерелом трафіку і продажів брендів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectафіліатний маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleДослідження афіліатного маркетингу підприємстваuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Серьоженко_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.