Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60236
Назва: Організація інноваційного маркетингового підходу в діяльності некомерційної організації на прикладі «AIESEC» в Україні
Автори: Соколова, Марія Романівна
Ключові слова: класифікація інновацій
маркетингові підходи
інноваційна діяльність
некомерційна організація
операційна діяльність
маркетингова діяльність
управління
дипломна робота
Дата публікації: 23-чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Дана кваліфікаційна робота присвячена дослідженню некомерційної сфери в Україні, її маркетингових особливостей та важливості інноваційного маркетингового підходу. Імплементація розглянутих теоретичних аспектів досліджена на прикладі діяльності некомерційної організації ВМГО «АЙСЕК В УКРАЇНІ». AIESEC є міжнародною молодіжною організацією, яка займається розвитком молоді та реалізацією її лідерського потенціалу. Дослідження цієї організації дозволить визначити особливості маркетингової стратегії в некомерційній сфері та проаналізувати вплив інноваційної складової на результативність діяльності. Актуальність обраної теми дослідження зумовлена умовами сучасного світу, де зміни відбуваються з непередбачуваною швидкістю. У своїй діяльності, некомерційні організації стикаються зі складними завданнями, пов'язаними з необхідності підтримки своєї актуальності та ефективності. Інноваційність в усіх сферах діяльності стає ключовим фактором успіху, включаючи маркетингову стратегію. Вітчизняна наукова база, що стосується некомерційного сектору, а тимпаче його маркетингових особливостей оновлюється не регулярно, що формує необхідність стимулювання даного напрямку досліджень.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60236
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соколова_дипломна_робота.pdfДипломна робота518.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.