Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60858
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваленко, Наталія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T10:38:57Z | - |
dc.date.available | 2023-09-11T10:38:57Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Коваленко Н. І. Результативність антикризового управління в сфері освіти України. – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Публічне управління та адміністрування"». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60858 | - |
dc.description | Робота публікується згідно з наказом ректора НАУ від 27.05.2021 №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 28 Публічне управління та адміністрування, спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування», освітньо-професійна програма «Менеджмент в органах публічного управління та адміністрування». Керівник проекту: професор кафедри публічного управління та адміністрування Гоголь Тетяна Василівна, д.держ.упр., доцент | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальність зумовлена сучасним станом системи освіти України в умовах кризового стану. Освітня галузь України, як і всі сфери життя суспільства, зазнала серйозних змін в умовах війни. Освіта в умовах воєнного стану потребує чітких, швидких та своєчасних рішень, доступних роз’яснень, розробки нових нормативно-правових і законодавчих актів та внесення змін в наявні. Метою дослідження є обґрунтування пріоритетів та заходів антикризового реформування сфери освіти в Україні в умовах пандемії Covid-19 та під час воєнного стану. Відповідно до мети дослідження в процесі виконання роботи були поставлені наступні завдання: дослідити сучасну концепцію, зміст, принципи та інструменти антикризового управління у сфері освіти; дослідити світовий досвід протидії викликам Covid-19 у сфері освіти; проаналізувати організаційно-правові засади публічного управління у сфері освіти в Україні; обґрунтувати показники та на їх основі дати оцінку результативності публічного управління у сфері освіти в Україні в умовах протидії пандемії Covid-19 під час воєнного стану; дати оцінку потенційних ризиків та наслідків впливу пандемії Covid-19 та під час воєнного на сферу освіти; обґрунтувати результативні заходи протидії викликам пандемії Covid-19 у сфері освіти та під час воєнного стану. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | кваліфікаційна робота | uk_UA |
dc.subject | публічне управління | uk_UA |
dc.subject | Covid-19 | uk_UA |
dc.subject | антикризове управління | uk_UA |
dc.subject | управління у сфері освіти | uk_UA |
dc.subject | результативність управління | uk_UA |
dc.title | Результативність антикризового управління в сфері освіти України | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри публічного управління та адміністрування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Коваленко НІ.pdf | кваліфікаційна робота | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.