Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61210
Название: Оптимізація бізнес-процесів підприємства з використанням CRM-систем
Авторы: Бабич, Марина
Ключевые слова: дипломна робота
кваліфікаційна робота
CRM-система
оптимізація
управління
інформаційне забезпечення
Дата публикации: дек-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Як і багато інновацій в менеджменті, дуже швидко з'являється безліч нових пропозицій на цю тему, CRM не є винятком. Будь-яка компанія, орієнтована на продаж товарів та послуг, робить акцент на тому, що клієнт завжди є центром їхнього всесвіту, та ставить перед собою завдання задовольнити всі його потреби та бажання. Залучення, розвиток ділових відносин та утримання задоволених лояльних клієнтів, все це стосується CRM. Для досягнення стійкого росту прибутку, як правило, компанії бажано збільшити кількість клієнтів, збільшити прибуток від наявних клієнтів і збільшити тривалість робочих відносин клієнтів з компанією (або брендом).
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: к.е.н., доцент Наталія ПОПИК
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61210
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФЕБА_2021_051_БабичМО.pdfКваліфікаційна робота2.21 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.