Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61218
Назва: | Роль та місце інтересів у освіньому процесі фізичного виховання (у контексті формування позитивного ставлення) |
Автори: | Вржесневський, І.І. Величенко, М.А. Совгіря, Т.М. |
Ключові слова: | освітній процес позитивне ставлення дитиноцентризм фізичне виховання студенти педагогічний процес |
Дата публікації: | 16-чер-2023 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Вржесневський І.В., Величенко М.А., Совгіря Т.М. Роль та місце інтересів у освіньому процесі фізичного виховання (у контексті формування позитивного ставлення) // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XVІІІ Міжнародної науково-методичної конференції. Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - С. 24-26. |
Короткий огляд (реферат): | Згідно з домінуючою в українській педагогічній доктрині «дитиноцентризму» інтерес учня є базою для «суб`єкт-суб`єктного» зв`язку і вирішальним елементом навчального процесу. На жаль, дефініції терміну «інтерес» не визначені, нема науково обґрунтованої класифікації (на відміну від потреб та цінностей). Таким чином це поняття (інтерес) кожен розуміє на свій лад. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61218 |
Розташовується у зібраннях: | XVIIІ Міжнародна науково-методична конференція "Фізичне виховання у контексті сучасної освіти" (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль та місце інтересів у освітньому процесі.pdf | 464.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.