Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61776
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравець, Вадим Вікторович | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-29T09:25:46Z | - |
dc.date.available | 2023-12-29T09:25:46Z | - |
dc.date.issued | 2023-12-28 | - |
dc.identifier.citation | Кравець В. В. Розробка методики відновлення техніко-експлуатаційних характеристик жорстких аеродромних покриттів. - Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 192 "Будівництво та цивільна інженерія". - Київ: Національний авіаційний університет, 2023. - 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61776 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник: к. т. н., доцент кафедри інфраструктури авіаційного транспорту Карпенко Анатолій Костянтинович | uk_UA |
dc.description.abstract | У зв'язку з подіями, що розгорнулися на території нашої країни відновлення аеродромних покриттів стало стратегічно важливим. Велика кількість аеродромів зазнала пошкодження, що кардинально відрізняються від пошкоджень минулих років. Цивільні аеродроми знаходяться в стані очікування та не приймають повітряні судна. Що через відсутність динамічних навантажень значно зменшує кількість пошкоджень покриття. Проте аеродроми знаходяться під впливом природних чинників таких як: сонячні промені, перепади температури та руйнівні для жорстких покриттів замерзання і танення води. Що зобов'язує перед введенням об'єктів в експлуатацію провести дослідження їхньої придатності для здійснення злітно-посадкових операцій. Тому у зв’язку з новими типами пошкоджень, довгим переривом в експлуатації аеродромів та розвитком технологій я вважаю що розробка нової методики відновлення техніко-експлуатаційних характеристик жорстких аеродромних покриттів є необхідною. Так як вона дозволить вирішити проблеми, що виникли внаслідок війни, та зможе надалі застосовуватися як більш ефективний та простіший спосіб в догляді за аеродромами. Метою написання магістерської роботи є вивчення наявних технологій для максимальної оптимізації та автоматизації процесу догляду за аеродромним покриттям. Підвищення якості оцінки наявності дефектів на аеродромному покритті. Розробка методики відновлення техніко-експлуатаційних характеристик жорсткого аеродромного покриття при пошкодженнях що потребують: ● планових заходів з експлуатаційного утримання ● поточного ремонту ● капітального ремонту При цьому не зменшивши якість догляду за аеродромним покриттям. Покращити техніко-економічні показники в порівняні з наявними способами по догляду та відновленню жорстких аеродромних покриттів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Націнальний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | магістр | uk_UA |
dc.subject | аеродроми | uk_UA |
dc.subject | покриття аеродромів | uk_UA |
dc.subject | придатність для здійснення злітно-посадкових операцій | uk_UA |
dc.subject | пошкодження | uk_UA |
dc.subject | жорсткі аеродромні покриття | uk_UA |
dc.subject | наявність дефектів | uk_UA |
dc.subject | кваліфікаційна робота | uk_UA |
dc.title | Розробка методики відновлення техніко-експлуатаційних характеристик жорстких аеродромних покриттів | uk_UA |
dc.type | Technical Report | uk_UA |
Appears in Collections: | АД - Магістр |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФНСА_192_Кравець В.В.-3-1-2024.pdf | Пояснювальна_записка | 16.34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.