Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62854
Назва: Principles of international creative businessa: new trends
Інші назви: Принципи міжнародного креативного бізнесу: нові тенденції
Автори: Mekhovych, S.A.
Pererva, P.G.
Мехович, С.А.
Перерва, П.Г.
Ключові слова: business
international market
principles
creativity
бізнес
міжнародний ринок
принципи
творчість
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Mekhovych S.A., Pererva P.G. Principles of international creative businessa: new trends / Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 278-280
Короткий огляд (реферат): The fourth industrial revolution is fundamentally changing not only the process of international production, but also international consumption. Classical principles of enterprise management do not work with consumers who need a creative product that has no analogues, satisfies the unformed need of the client and is delivered to him instantly. How can enterprises achieve this? There are many recommendations, methods and concepts in this area.
Четверта промислова революція докорінно змінює не лише процес міжнародне виробництво, а й міжнародне споживання. Класичні принципи керівництво підприємства не працює зі споживачами, яким потрібен творчий продукт, який має не має аналогів, задовольняє несформовану потребу клієнта і доставляється йому миттєво. Як підприємства можуть досягти цього? Існує багато рекомендацій, методів і понять у цій галузі.
Опис: 1. Kocziszky György, Pererva P.G., Szakaly D., Somosi Veres M. (2012) Technology transfer. Kharkiv-Miskolc: NTU «KhPI». 668 p. 2. Tkachov M.M., Pererva P.G., Kobielieva T.O., Tkасhovа, N.P., Diachenko T.A. (2021) Management of relations with enterprise stakeholders based on value approach // Problems and Perspectives in Management. Vol.19, Iss.1. P.24-38. 3. Pererva P.G., Kосziszky G., Vеrеs Sоmоsi M. (2019) Compliance prоgrаm: [tutorial]. Khаrkоv; Miskоlс : NTU "KhPI". 689 p. 4. Кобєлєва Т.О., Витвицька О.Д., Перерва П.Г., Ковальчук С.В. Стратегічне управління розвитком підприємства на засадах інтелектуальної власності // Вісник НТУ "ХПІ" (економічні науки) : зб. наук. пр. Харків : НТУ "ХПІ", 2022. № 1. С. 52-57. 5. Ткачова Н.П., Перерва П.Г., Кобєлєва Т.О. Формування інноваційної та інвестиційної політики промислового підприємства на засадах збалансованої системи показників // Вісник НТУ "ХПІ": зб. наук. пр. «Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва». Харків: НТУ "ХПІ", 2015. № 59 (1168). С. 96-100. 6. Кобєлєва Т.О. Сутність та визначення комплаєнс-ризику // Вісник НТУ "ХПІ": зб. наук. пр. Екон.науки. Харків: НТУ "ХПІ", 2020. № 1 (3). С. 116-121. 7. Tkachova N., Kobielieva T., Pererva P. Formation of competitive advantages of machine-building enterprises on the basis of the benchmarking concept [Electronic resource]. International Marketing and Management of Innovations: Global Sci. EJournal. Bielsko-Biala, 2021. № 6. 10 p. 8. Маслак О.І., Перерва П.Г., Кобєлєва Т.О., Кучинський В.А., Ілляшенко С.М. Аутсорсинг патентних, логістичних та інформаційних послуг як інструмент підвищення ефективності управління інтелектуальною власністю на промисловому підприємстві // Вісник НТУ "ХПІ": зб. наук. пр. Екон.науки. Харків : НТУ "ХПІ", 2021. № 2. С. 21-26. 9. Кобєлєва Т.О., Перерва П.Г. Формування системи економічної стійкості та комплаєнс захисту машинобудівного підприємства // Економіка: реалії часу. 2018. № 1 (35). С. 98-106. 10. Перерва П.Г., Кобєлєва Т.О., Ткачова Н.П. Формування інноваційної та інвестиційної політики промислового підприємства на засадах збалансованої системи показників // Вісник НТУ "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. Харків : НТУ "ХПІ", 2015. № 59 (1168). С. 96-100. 11. Ілляшенко С.М., Перерва П.Г., Маслак О.І., Кобєлєва Т.О., Кучинський В.А. Ефективність інформаційних технологій в управлінні інтелектуальною власністю промислового підприємства // Вісник НТУ "ХПІ": зб. наук. пр. Екон.науки. Харків : НТУ "ХПІ", 2021. № 1. С. 53-58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62854
Розташовується у зібраннях:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mekhovych S.A.,Pererva P.G.pdfТези5.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.