Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62854
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMekhovych, S.A.-
dc.contributor.authorPererva, P.G.-
dc.contributor.authorМехович, С.А.-
dc.contributor.authorПерерва, П.Г.-
dc.date.accessioned2024-03-26T08:18:23Z-
dc.date.available2024-03-26T08:18:23Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationMekhovych S.A., Pererva P.G. Principles of international creative businessa: new trends / Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 278-280uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62854-
dc.description1. Kocziszky György, Pererva P.G., Szakaly D., Somosi Veres M. (2012) Technology transfer. Kharkiv-Miskolc: NTU «KhPI». 668 p. 2. Tkachov M.M., Pererva P.G., Kobielieva T.O., Tkасhovа, N.P., Diachenko T.A. (2021) Management of relations with enterprise stakeholders based on value approach // Problems and Perspectives in Management. Vol.19, Iss.1. P.24-38. 3. Pererva P.G., Kосziszky G., Vеrеs Sоmоsi M. (2019) Compliance prоgrаm: [tutorial]. Khаrkоv; Miskоlс : NTU "KhPI". 689 p. 4. Кобєлєва Т.О., Витвицька О.Д., Перерва П.Г., Ковальчук С.В. Стратегічне управління розвитком підприємства на засадах інтелектуальної власності // Вісник НТУ "ХПІ" (економічні науки) : зб. наук. пр. Харків : НТУ "ХПІ", 2022. № 1. С. 52-57. 5. Ткачова Н.П., Перерва П.Г., Кобєлєва Т.О. Формування інноваційної та інвестиційної політики промислового підприємства на засадах збалансованої системи показників // Вісник НТУ "ХПІ": зб. наук. пр. «Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва». Харків: НТУ "ХПІ", 2015. № 59 (1168). С. 96-100. 6. Кобєлєва Т.О. Сутність та визначення комплаєнс-ризику // Вісник НТУ "ХПІ": зб. наук. пр. Екон.науки. Харків: НТУ "ХПІ", 2020. № 1 (3). С. 116-121. 7. Tkachova N., Kobielieva T., Pererva P. Formation of competitive advantages of machine-building enterprises on the basis of the benchmarking concept [Electronic resource]. International Marketing and Management of Innovations: Global Sci. EJournal. Bielsko-Biala, 2021. № 6. 10 p. 8. Маслак О.І., Перерва П.Г., Кобєлєва Т.О., Кучинський В.А., Ілляшенко С.М. Аутсорсинг патентних, логістичних та інформаційних послуг як інструмент підвищення ефективності управління інтелектуальною власністю на промисловому підприємстві // Вісник НТУ "ХПІ": зб. наук. пр. Екон.науки. Харків : НТУ "ХПІ", 2021. № 2. С. 21-26. 9. Кобєлєва Т.О., Перерва П.Г. Формування системи економічної стійкості та комплаєнс захисту машинобудівного підприємства // Економіка: реалії часу. 2018. № 1 (35). С. 98-106. 10. Перерва П.Г., Кобєлєва Т.О., Ткачова Н.П. Формування інноваційної та інвестиційної політики промислового підприємства на засадах збалансованої системи показників // Вісник НТУ "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. Харків : НТУ "ХПІ", 2015. № 59 (1168). С. 96-100. 11. Ілляшенко С.М., Перерва П.Г., Маслак О.І., Кобєлєва Т.О., Кучинський В.А. Ефективність інформаційних технологій в управлінні інтелектуальною власністю промислового підприємства // Вісник НТУ "ХПІ": зб. наук. пр. Екон.науки. Харків : НТУ "ХПІ", 2021. № 1. С. 53-58.uk_UA
dc.description.abstractThe fourth industrial revolution is fundamentally changing not only the process of international production, but also international consumption. Classical principles of enterprise management do not work with consumers who need a creative product that has no analogues, satisfies the unformed need of the client and is delivered to him instantly. How can enterprises achieve this? There are many recommendations, methods and concepts in this area.uk_UA
dc.description.abstractЧетверта промислова революція докорінно змінює не лише процес міжнародне виробництво, а й міжнародне споживання. Класичні принципи керівництво підприємства не працює зі споживачами, яким потрібен творчий продукт, який має не має аналогів, задовольняє несформовану потребу клієнта і доставляється йому миттєво. Як підприємства можуть досягти цього? Існує багато рекомендацій, методів і понять у цій галузі.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectbusinessuk_UA
dc.subjectinternational marketuk_UA
dc.subjectprinciplesuk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectміжнародний ринокuk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.titlePrinciples of international creative businessa: new trendsuk_UA
dc.title.alternativeПринципи міжнародного креативного бізнесу: нові тенденціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mekhovych S.A.,Pererva P.G.pdfТези5.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.