Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62878
Title: Methodical approaches to market diffusion of innovations
Other Titles: Методичні підходи до ринкової дифузії інновацій
Authors: Pererva, P.G.
Kosenko, A.V.
Перерва, П.Г.
Косенко, А.В.
Keywords: innovations
market diffusion
methods
enterprises
market
інновації
ринкова дифузія
методи
підприємства
ринок
Issue Date: Apr-2023
Publisher: National Aviation University
Citation: Pererva P.G., Kosenko A.V. Methodical approaches to market diffusion of innovations // Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 286-289
Abstract: The importance of diffusion of the results of innovation activity in the management process cannot be overestimated, both the effectiveness of the innovative activity of the enterprise and the prospects for its development depend on the features of its implementation. In economics, the phenomenon of diffusion is usually considered in the context of innovation. The concept of "diffusion" is used in studies on the commercialization of innovations and marketing of innovations. A characteristic feature of these studies is that as an object of diffusion, researchers consider only innovations, namely innovative products and technologies.
Значення поширення результатів інноваційної діяльності в менеджменті процес неможливо переоцінити, від особливостей його діяльності залежить як ефективність інноваційної діяльності підприємства, так і перспективи його розвитку. впровадження. В економіці явище дифузії зазвичай розглядається в контекст інновацій. Поняття «дифузія» використовується в дослідженнях по в комерціалізація інновацій та маркетинг інновацій. Характерна особливість цих досліджень полягає в тому, що в якості об’єкта поширення дослідники розглядають лише інновації, а саме інноваційні продукти та технології.
Description: 1. Ткачова Н.П., Перерва П.Г., Кобєлєва Т.О. Формування інноваційної та інвестиційної політики промислового підприємства на засадах збалансованої системи показників // Вісник НТУ "ХПІ": зб. наук. пр. «Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва». Харків: НТУ "ХПІ", 2015. № 59 (1168). С. 96-100. 2. Tkachov M.M., Pererva P.G., Kobielieva T.O., Tkасhovа, N.P., Diachenko T.A. (2021) Management of relations with enterprise stakeholders based on value approach // Problems and Perspectives in Management. Vol.19, Iss.1. P.24-38. 3. Pererva P.G., Kосziszky G., Vеrеs Sоmоsi M. (2019) Compliance prоgrаm: [tutorial]. Khаrkоv; Miskоlс : NTU "KhPI". 689 p. 4. Kocziszky György, Pererva P.G., Szakaly D., Somosi Veres M. (2012) Technology transfer. Kharkiv-Miskolc: NTU «KhPI». 668 p. 5. Кобєлєва Т.О., Витвицька О.Д., Перерва П.Г., Ковальчук С.В. Стратегічне управління розвитком підприємства на засадах інтелектуальної власності // Вісник НТУ "ХПІ" (економічні науки) : зб. наук. пр. Харків : НТУ "ХПІ", 2022. № 1. С. 52-57. 6. Кобєлєва Т.О. Сутність та визначення комплаєнс-ризику // Вісник НТУ "ХПІ": зб. наук. пр. Екон.науки. Харків: НТУ "ХПІ", 2020. № 1 (3). С. 116-121. 7. Tkachova N., Kobielieva T., Pererva P. Formation of competitive advantages of machine-building enterprises on the basis of the benchmarking concept [Electronic resource]. International Marketing and Management of Innovations: Global Sci. EJournal. Bielsko-Biala, 2021. № 6. 10 p. 8. Кобєлєва Т.О., Перерва П.Г. Формування системи економічної стійкості та комплаєнс захисту машинобудівного підприємства // Економіка: реалії часу. 2018. № 1 (35). С. 98-106. 9. Перерва П.Г., Кобєлєва Т.О., Ткачова Н.П. Формування інноваційної та інвестиційної політики промислового підприємства на засадах збалансованої системи показників // Вісник НТУ "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. Харків : НТУ "ХПІ", 2015. № 59 (1168). С. 96-100. 10. Ілляшенко С.М., Перерва П.Г., Маслак О.І., Кобєлєва Т.О., Кучинський В.А. Ефективність інформаційних технологій в управлінні інтелектуальною власністю промислового підприємства // Вісник НТУ "ХПІ": зб. наук. пр. Екон.науки. Харків : НТУ "ХПІ", 2021. № 1. С. 53-58. 11. Маслак О.І., Перерва П.Г., Кобєлєва Т.О., Кучинський В.А., Ілляшенко С.М. Аутсорсинг патентних, логістичних та інформаційних послуг як інструмент підвищення ефективності управління інтелектуальною власністю на промисловому підприємстві // Вісник НТУ "ХПІ": зб. наук. пр. Екон.науки. Харків : НТУ "ХПІ", 2021. № 2. С. 21-26.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62878
Appears in Collections:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pererva P.G.,Kosenko A.V.pdfТези5.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.