Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63162
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Проценко, Є. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-19T06:42:52Z | - |
dc.date.available | 2024-04-19T06:42:52Z | - |
dc.date.issued | 2024-04-02 | - |
dc.identifier.citation | Проценко Є. Цифрові технології та інновації управління аеропортами та обслуговування пасажирів // Архітектура та екологія. Аеропорти – екологічно орієнтована архітектура високих технологій: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 28-29 березня 2024 р. Київ: НАУ, 2024. С. 67-68. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63162 | - |
dc.description | 1. Ahmadinia H., Karim M., Ofori E. (2015) Primary Analysis of Information Distribution at Walkbase Company: Developing an Information Strategy. The Journal of Industrial Distribution & Business, vol. 6, issue 4, p. 5-16. doi: 10.13106/ijidb.2015.vol6.no4.5. 2. What is Passenger Flow Management (PFM)?. URL: https://www.isarsoft.com/knowledge-hub/passenger-flow-management (2024). Accessed 21 March 2024. 3. Strelkova G. G., Agieieva G. M. Analysis of implementing the ISO 50001:2011 standard in aviation segment of transport economy sector. Вісник НУ«Львівська політехніка». № 799. С. 122-128. (2014.) doi: 10.5281/zenodo.4711013 4. Helsinki Airport Passenger Flow System. URL: https://www.xovis.com/insights/detail/xovis-a-crucial-gear-wheel-in-finavias-daily-operation (2022). Accessed 21 March 2024. 5. Lehto M. Finavia Xovis Case Study. URL: https://airport-information.com/data/news/finavia-and-xovis-expand-cooperation-51957.html (2022). Accessed 21 March 2024. | uk_UA |
dc.description.abstract | Наведено низку результатів дослідження практики впровадження новітніх технологій та інноваційних підходів до управління потоками пасажирів та їх обслуговування в Міжнародному аеропорту Гельсінкі-Вантаа (Фінляндія). Сучасні аеропорти є складними транспортним підприємствами, ефективність експлуатації яких оцінюється багатьма показниками, зокрема безпекою польотів, річними обсягами авіаперевезень, рівнем обслуговування та перебування, впливами на навколишнє середовище тощо. Разом з тим постійно зростаючи обсяги авіаперевезень стають викликами для аеропортів та приаеродромних територій. Як наслідок, відповідні процеси управління аеропортами вимагають впровадження новітніх технологій та інноваційних підходів для розв’язання проблемних ситуацій. Зокрема, цього потребують процеси управління потоками пасажирів, вантажів, наземного транспорту в аеропортах та ін. Об’єктами дослідження є процеси управління пасажиропотоками на етапі їх обслуговування у аеровокзальному комплексі (АВК) великого за обсягами перевезень Міжнародного аеропорту Гельсінкі-Вантаа. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Націнальний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | аеропорт | uk_UA |
dc.subject | інфраструктура | uk_UA |
dc.subject | менеджмент | uk_UA |
dc.subject | цифрові технології | uk_UA |
dc.subject | експлуатація | uk_UA |
dc.subject | навколишнє середовище | uk_UA |
dc.title | Цифрові технології та інновації управління аеропортами та обслуговування пасажирів | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 656.71:725.39:005.1(043.2) | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові статті, тези доповідей студентів та аспірантів кафедри інфраструктури авіаційного транспорту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
67-68-Збірник АіЕ 2024-Проценко.pdf | тези_доповіді | 539.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.