Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63163
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрчук, Домініка Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Агєєва Галина Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Agieieva Galyna | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-19T06:43:13Z | - |
dc.date.available | 2024-04-19T06:43:13Z | - |
dc.date.issued | 2024-03-28 | - |
dc.identifier.citation | Юрчук Д. О., Агєєва Г. М. Декарбонізація діяльності Міжнародного аеропорту імені Антуана де Сент-Екзюпері // Архітектура та екологія. Аеропорти – екологічно орієнтована архітектура високих технологій: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 28-29 березня 2024 р. Київ: НАУ, 2024. С. 78-79. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63163 | - |
dc.description | 1. Агєєва Г. М. Декарбонізація діяльності аеропортів. Проблеми розвитку міського середовища. 2019. № 1(22). С. 16-32. DOI: 10.5281/zenodo.3893827 2. Lyon Airport: a dynamic recovery and positive perspectives as the environmental plan continues. Vinci-concessions. http://surl.li/rofrx (2022).Accessed 15 March 2024 | uk_UA |
dc.description.abstract | Наведено результати досліджень особливостей впровадження політики декарбонізації провідними аеропортами Франції, зокрема Міжнародним аеропортом імені Антуана де Сент-Екзюпері. Міжнародний аеропорт імені Антуана де Сент-Екзюпері розташований на відстані 20 км від м. Ліон (Франція). Експлуатується з 1975 року та займає 4 місце серед аеропортів країни за річними обсягами авіаперевезень – 11,0 млн. пас (2018 рік). Лідерами авіаційних перевезень Франції є міжнародні аеропорти «Руассі – Шарль де Голль», Париж (72,3 млн пас); «Орлі», Париж (32,0 млн пас); «Ніцца – Лазурний Берег» (13,9 млн. пас). Аеропорт імені Антуана де Сент-Екзюпері має розвинуту транспортну інфраструктуру: - мережу під’їзних доріг, транспортних розв’язок та паркінгів; - поруч з аеропортом розташований вокзал національної мережі швидкісних електропотягів TGV, шість колій якої розташовані у підземному рівні; - з 2008 року організований рух швидкісного трамваю до Ліона. Це перетворило аеропорт на великий транспортно-пересадкових вузол (ТПВ), експлуатація якого пов’язана зі значними обсягами електричної та теплової енергії та, як наслідок, негативними впливами на природне навколишнє середовище. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | аеропорт | uk_UA |
dc.subject | забудова | uk_UA |
dc.subject | декарбонізація | uk_UA |
dc.title | Декарбонізація діяльності Міжнародного аеропорту імені Антуана де Сент-Екзюпері | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 656.712:658.26(043.2) | uk_UA |
Appears in Collections: | Матеріали конференцій кафедри інфраструктури авіаційного транспорту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
78-79-Збірник АіЕ 2024.pdf | тези_доповіді | 578.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.