Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63174
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойко, Б-
dc.contributor.authorПроцик, І-
dc.date.accessioned2024-04-19T08:36:41Z-
dc.date.available2024-04-19T08:36:41Z-
dc.date.issued2024-03-
dc.identifier.citationБойко Б., Процик І. Пошук асоціативних правил в соціологічних дослідженнях працівників: аналіз та перспективи. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології». 5-6 бер. 2024. К.: НАУ, 2024. с.31-36uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63174-
dc.descriptionСписок використаних джерел 1. Davison H. K., Maraist C., Bing M. N. Friend or foe? The promise and pitfalls of using coworker ratings to assess performance. Journal of Applied Psychology. 2011. 96(6). р. 1258–1274. 2. Galesic M., Bosnjak M. Effects of questionnaire length on participation and indicators of response quality in a web survey. Public Opinion Quarterly. 2009. 73(2). р. 349–360. 3. Kozlowski S. W., Bell B. S. Work groups and teams in organizations. Handbook of psychology: Industrial and organizational psychology. 2003. 3. р. 333- 375. 4. Lee S. M., Lee D. Sentiment analysis of employee feedback to improve organizational management. Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce. 2008. 28(3). р. 197-215. 5. Miao C. F., Qian S., Ma D. S., Xin T. Exploring Employees' Performance Evaluation Based on Data Analysis of Multi-source Heterogeneous Information. IEEE Access. 2020. 8. р. 228660-228674. 6. Reynolds W. M., Reynolds W. M. Development of reliable and valid short forms of the Marlowe‐Crowne Social Desirability Scale. Journal of Clinical Psychology. 2001. 57(12). р. 1579-1596.uk_UA
dc.description.abstractВ роботі розглядаються результати опитувань серед працівників компаній з різних галузей. Аналізуються асоціації, які виникають у відповідях на питання про різні аспекти роботи, взаємодію з колегами, сприйняття керівництва тощо. Результати дослідження допомагають зрозуміти, які асоціації важливі для працівників, їхні відмінності в залежності від контексту та вплив на організаційні процесиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectреспондентuk_UA
dc.subjectсоціологічне опитуванняuk_UA
dc.subjectалгоритм пошуку асоціативних правилuk_UA
dc.subjectасоціаціїuk_UA
dc.titleПошук асоціативних правил в соціологічних дослідженнях працівників: аналіз та перспективиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc330.46uk_UA
Appears in Collections:V Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес-аналітика: моделі, інструменти та технології» 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31-36.pdfТези601.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.