Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63488
Назва: Оцінювання рівня послуг авіакомпанії за інтегральним показником якості
Автори: Мамай, Богдан
Ключові слова: якість послуг авіакомпанії
конкурентоспроможність
авіакомпанія
продукція
якість
Дата публікації: 7-кві-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Мамай Б. Оцінювання рівня послуг авіакомпанії за інтегральним показником якості // Тези доповідей ХХІІI Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «POLIT. Challenges of science today», м.Київ. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023.
Короткий огляд (реферат): У роботі розраховано та порівняно оцінювання інтегральних показників якості послуг трьох авіакомпаній. Так як конкуренція між авіакомпаніями завжди на високому рівні, але авіакомпанії не можуть збільшувати або сильно зменшувати тарифи на білети, тому вони змушені змінювати пріоритети і переорієнтувати свою діяльність з урахуванням диференційованого підходу до якості своєї продукції та шукати інші рішення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63488
Розташовується у зібраннях:Політ. Контроль якості, сучасні матеріали та триботехнології в машинобудуванні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мамай_Б_М - Богдан Мамай.pdfТези конференції Мамай Богдан698.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.