Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМамай, Богдан-
dc.date.accessioned2024-05-27T10:22:51Z-
dc.date.available2024-05-27T10:22:51Z-
dc.date.issued2023-04-07-
dc.identifier.citationМамай Б. Оцінювання рівня послуг авіакомпанії за інтегральним показником якості // Тези доповідей ХХІІI Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «POLIT. Challenges of science today», м.Київ. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63488-
dc.description.abstractУ роботі розраховано та порівняно оцінювання інтегральних показників якості послуг трьох авіакомпаній. Так як конкуренція між авіакомпаніями завжди на високому рівні, але авіакомпанії не можуть збільшувати або сильно зменшувати тарифи на білети, тому вони змушені змінювати пріоритети і переорієнтувати свою діяльність з урахуванням диференційованого підходу до якості своєї продукції та шукати інші рішення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectякість послуг авіакомпаніїuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectавіакомпаніяuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.titleОцінювання рівня послуг авіакомпанії за інтегральним показником якостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc629.7uk_UA
Appears in Collections:Політ. Контроль якості, сучасні матеріали та триботехнології в машинобудуванні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мамай_Б_М - Богдан Мамай.pdfТези конференції Мамай Богдан698.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.