Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63488
Название: Оцінювання рівня послуг авіакомпанії за інтегральним показником якості
Авторы: Мамай, Богдан
Ключевые слова: якість послуг авіакомпанії
конкурентоспроможність
авіакомпанія
продукція
якість
Дата публикации: 7-апр-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Мамай Б. Оцінювання рівня послуг авіакомпанії за інтегральним показником якості // Тези доповідей ХХІІI Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «POLIT. Challenges of science today», м.Київ. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023.
Краткий осмотр (реферат): У роботі розраховано та порівняно оцінювання інтегральних показників якості послуг трьох авіакомпаній. Так як конкуренція між авіакомпаніями завжди на високому рівні, але авіакомпанії не можуть збільшувати або сильно зменшувати тарифи на білети, тому вони змушені змінювати пріоритети і переорієнтувати свою діяльність з урахуванням диференційованого підходу до якості своєї продукції та шукати інші рішення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63488
Располагается в коллекциях:Політ. Контроль якості, сучасні матеріали та триботехнології в машинобудуванні

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мамай_Б_М - Богдан Мамай.pdfТези конференції Мамай Богдан698.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.