Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63676
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузнецова, Л.І.-
dc.contributor.authorЗаяць, Л.П.-
dc.date.accessioned2024-06-05T11:06:55Z-
dc.date.available2024-06-05T11:06:55Z-
dc.date.issued2019-06-15-
dc.identifier.citationКузнецова Л.І., Заяць Л.М. Вплив ігрової діяльності на координаційні здібності учнів 1-2 класів із вадами розумового розвитку // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XІV Міжнародної науково-методичної конференції. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2019. - С. 46-48.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63676-
dc.description1. Круцевич Т.Ю. Теорія і методика фізичного виховання: підруч. для студ. вузів фіз. виховання і спорту: у 2 т. / за ред. Т.Ю. Круцевич. – К. : Олімпійська література, 2017. Т.2. – 368 с. 2. Ростомашвили Л. Н. Формирование игровой деятельности у детей младшего школьного возраста со сложными нарушениями в развитии / Л. Н. Ростомашвили / Адаптивная физическая культура: Ежеквартальный периодический журнал. – С-Пб., 2012. – № 3(51). – С. 28-30. 3. Шапкова Л.В. Подвиждные игры для детей с нарушением в развитии / Под ред. Л.В. Шапковой. – СПб.: Детство-Пресс, 2001. – 160 с.uk_UA
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку світової спільноти життєдіяльність осіб з проблемами у розумовому розвитку розглядається не ізольовано, а в реальному зіткненні і взаємодії з різними соціальними інститутами і соціальним середовищем. Виходячи з цього, можна сказати, що один з принципів вітчизняної педагогіки - "забезпечення всебічного і гармонійного розвитку особистості", висловлює прагнення суспільства до задоволення потреб осіб мають порушення в розвитку, не тільки в корекції існуючих дефектів, вихованні та освіті, а й у соціальній адаптації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectрухливи ігриuk_UA
dc.subjectкоординаційні здібностіuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.titleВплив ігрової діяльності на координаційні здібності учнів 1-2 класів із вадами розумового розвиткуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:XIV Міжнародна науково-методична конференція «Фізичне виховання в контексті сучасної освіти» (2019)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.