Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63676
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузнецова, Л.І. | - |
dc.contributor.author | Заяць, Л.П. | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-05T11:06:55Z | - |
dc.date.available | 2024-06-05T11:06:55Z | - |
dc.date.issued | 2019-06-15 | - |
dc.identifier.citation | Кузнецова Л.І., Заяць Л.М. Вплив ігрової діяльності на координаційні здібності учнів 1-2 класів із вадами розумового розвитку // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XІV Міжнародної науково-методичної конференції. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2019. - С. 46-48. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63676 | - |
dc.description | 1. Круцевич Т.Ю. Теорія і методика фізичного виховання: підруч. для студ. вузів фіз. виховання і спорту: у 2 т. / за ред. Т.Ю. Круцевич. – К. : Олімпійська література, 2017. Т.2. – 368 с. 2. Ростомашвили Л. Н. Формирование игровой деятельности у детей младшего школьного возраста со сложными нарушениями в развитии / Л. Н. Ростомашвили / Адаптивная физическая культура: Ежеквартальный периодический журнал. – С-Пб., 2012. – № 3(51). – С. 28-30. 3. Шапкова Л.В. Подвиждные игры для детей с нарушением в развитии / Под ред. Л.В. Шапковой. – СПб.: Детство-Пресс, 2001. – 160 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку світової спільноти життєдіяльність осіб з проблемами у розумовому розвитку розглядається не ізольовано, а в реальному зіткненні і взаємодії з різними соціальними інститутами і соціальним середовищем. Виходячи з цього, можна сказати, що один з принципів вітчизняної педагогіки - "забезпечення всебічного і гармонійного розвитку особистості", висловлює прагнення суспільства до задоволення потреб осіб мають порушення в розвитку, не тільки в корекції існуючих дефектів, вихованні та освіті, а й у соціальній адаптації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | вплив | uk_UA |
dc.subject | рухливи ігри | uk_UA |
dc.subject | координаційні здібності | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.title | Вплив ігрової діяльності на координаційні здібності учнів 1-2 класів із вадами розумового розвитку | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | XIV Міжнародна науково-методична конференція «Фізичне виховання в контексті сучасної освіти» (2019) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Вплив ігрової діяльності на координаційні здібності.pdf | 341.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.