Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64172
Title: Основні тенденції у створенні реклами провідних французьких і британських авіакомпаній та використання її матеріалів у навчанні іноземних мов
Authors: Слобоженко, Руслан Анатолійович
Мельник, Євгеній Юрійович
Мельник, Павло Юрійович
Keywords: реклама
французька авіакомпанія
британська авіакомпанія
навчання іноземних мов
лінгвокраїнознавчий підхід
міжкультурний підхід
Issue Date: 7-Oct-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Слобоженко Р.А., Мельник Є.Ю., Мельник П.Ю. Основні тенденції у створенні реклами провідних французьких і британських авіакомпаній та використання її матеріалів у навчанні іноземних мов // Матеріали Всесвітнього конгресу «Авіація у XXI столітті» (28-30 вересня 2022 року). – К.: Національний авіаційний університет, 2022.
Abstract: У статті розглянуто основні тенденції у створенні реклами провідних французьких і британських авіакомпаній (Air France та British Airways зокрема), проаналізовано найсуттєвіші трансформації у концепціях рекламних матеріалів в залежності від розвитку технологій, модифікацій у філософії споживання послуг, потреб і вимог клієнтів авіакомпаній. Конкретизовано дидактичний потенціал зазначеної реклами як носія соціокультурної інформації та можливості використання рекламних матеріалів у навчанні французької й англійської мов із застосуванням лінгвокраїнознавчого та міжкультурного підходів.
Description: Список літератури 1. Publicité Inflight Air France. Retrieved from https://www.imminternational.com/fr/partenaires-aeriens-europe/publicite-inflight-air-france/ 2. Publicité. Retrieved from https://corporate.airfrance.com/fr/publicite 3. British Airways PLC – Company Profile, Information, Business Description, History, Background Information on British Airways PLC. Retrieved from https://www.referenceforbusiness.com/history2/81/British-Airways-PLC.html 4. One hundred years of British Airways posters: Fascinating adverts chart how the national carrier spread its wings around the globe. Retrieved from https://www.dailymail.co.uk/travel/travel_news/article-5718437/One-years-BritishAirway-posters-revealed.html 5. British Airways writes ‘love letter to Britain’ in first brand campaign since 2012. Retrieved from https://www.marketingweek.com/british-airways-centenarybrand-campaign/ 6. Brand Saga: British Airways – taking flights of heartwarming stories, the India Chapter. Retrieved from https://www.socialsamosa.com/2020/07/brand-sagabritish-airways-india-advertising-journey/ 7. Мельник П.Ю. La France à travers la publicité. Volume I / П.Ю. Мельник ; Université Nationale Pédagogique Dragomanov = Мельник П.Ю. Франція в рекламі : навчальний посібник. Перша частина. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – 164 с. 8. Бакум З.П. Навчання іноземних мов: крос-культурний підхід: монографія / З.П. Бакум, О.О. Пальчикова, С.С. Костюк. – Тернопіль: ФОП Осадца Ю.В., 2019. – 288 с. 9. Calvet L.-J., Thibault P.-M. Rêver le monde : Affiches Air France. – Paris : Le Cherche-Midi, 2006. – 187 p. 10. Jarvis P. British Airways: 100 Years of Aviation Posters. – London: Amberley Publishing, 2018. – 192 p. 11. Bourgeois C. Une entreprise à l’affiche // Le français dans le monde. – 2008. – № 356. – P. 76-77. 12. British Airways. Plane. Agency: BBH. Retrieved from https://www.adsoftheworld.com/campaigns/plane-f7a70add-522d-49b3-8ad0- 337cf28e167a 13. A History of British Airways Advertising. Retrieved from https://londonairtravel.com/category/british-airways/british-airways-advertisingbranding/
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64172
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Слобоженко_Мельник_Конгрес2022.pdf252.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.