Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64230
Назва: | Optimization of passenger cabin structural elements of middle range narrow-body airplane |
Інші назви: | Оптимізація силових елементів пасажирської кабіни середньомагістрального вузькофюзеляжного літака |
Автори: | Lanovenko, Alina Лановенко, Аліна Андріївна |
Ключові слова: | preliminary design cabin layout center of gravity calculation floor beam redesigning strength calculation аванпроєкт літака компонування центрування перепроектування балки підлоги розрахунок на міцність дипломна робота |
Дата публікації: | чер-2024 |
Видавництво: | National Aviation University |
Бібліографічний опис: | Lanovenko A. Optimization of passenger cabin structural elements of middle range narrow-body airplane. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2024. - 78 p. |
Короткий огляд (реферат): | This thesis is dedicated to preliminary design of mid-range airplane for transportation of passengers and estimation its flight performances as well as optimization of passenger cabin structural elements.
The design methodology is based on prototype analysis to select the most advanced technical decisions, engineering calculations to get the technical data of designed aircraft and computer based design using CAD/CAM/CAE and FEM systems. In special part the stress analysis is used to estimate allowable stresses of the structural elements.
Practical value of the work is reduced weight of the structure by redesigning a floor beam cross-section that will provide better repair capability and crack resistance. The materials of the bachelor's thesis can be used in the aviation industry and in the educational process of aviation specialties. Дана кваліфікаційна робота присвячена розробці аванпроекту пасажирського літака для середньо магістральних авіаліній з можливістю перевезення вантажів, що відповідає міжнародним стандартам польотів, нормам безпеки, економічності та надійності, а також оптимізація силового елемента пасажирської кабіни. В роботі було використано методи аналітичного розрахунку, компьютерного проєктування за допомогою CAD/CAM/CAE систем, розрахунок МКЕ за допомогою пограмного забезпечення. Практичне значення результату кваліфікаційної роботи полягає в зменшені маси конструкціїi, шляхом проектування нового перерізу балки підлоги, який забезпечить кращу ремонтно здатність та тріщиностійкість. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані в навчальному процесі та в практичній діяльності конструкторів спеціалізованих проєктних установ. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійович |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64230 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ASF_2024_134_LanovenkoAA.pdf | Bachelor Thesis | 2.49 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.