Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64230
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLanovenko, Alina-
dc.contributor.authorЛановенко, Аліна Андріївна-
dc.date.accessioned2024-06-19T08:16:45Z-
dc.date.available2024-06-19T08:16:45Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationLanovenko A. Optimization of passenger cabin structural elements of middle range narrow-body airplane. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2024. - 78 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64230-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійовичuk_UA
dc.description.abstractThis thesis is dedicated to preliminary design of mid-range airplane for transportation of passengers and estimation its flight performances as well as optimization of passenger cabin structural elements. The design methodology is based on prototype analysis to select the most advanced technical decisions, engineering calculations to get the technical data of designed aircraft and computer based design using CAD/CAM/CAE and FEM systems. In special part the stress analysis is used to estimate allowable stresses of the structural elements. Practical value of the work is reduced weight of the structure by redesigning a floor beam cross-section that will provide better repair capability and crack resistance. The materials of the bachelor's thesis can be used in the aviation industry and in the educational process of aviation specialties.uk_UA
dc.description.abstractДана кваліфікаційна робота присвячена розробці аванпроекту пасажирського літака для середньо магістральних авіаліній з можливістю перевезення вантажів, що відповідає міжнародним стандартам польотів, нормам безпеки, економічності та надійності, а також оптимізація силового елемента пасажирської кабіни. В роботі було використано методи аналітичного розрахунку, компьютерного проєктування за допомогою CAD/CAM/CAE систем, розрахунок МКЕ за допомогою пограмного забезпечення. Практичне значення результату кваліфікаційної роботи полягає в зменшені маси конструкціїi, шляхом проектування нового перерізу балки підлоги, який забезпечить кращу ремонтно здатність та тріщиностійкість. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані в навчальному процесі та в практичній діяльності конструкторів спеціалізованих проєктних установ.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectpreliminary designuk_UA
dc.subjectcabin layoutuk_UA
dc.subjectcenter of gravity calculationuk_UA
dc.subjectfloor beam redesigninguk_UA
dc.subjectstrength calculationuk_UA
dc.subjectаванпроєкт літакаuk_UA
dc.subjectкомпонуванняuk_UA
dc.subjectцентруванняuk_UA
dc.subjectперепроектування балки підлогиuk_UA
dc.subjectрозрахунок на міцністьuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleOptimization of passenger cabin structural elements of middle range narrow-body airplaneuk_UA
dc.title.alternativeОптимізація силових елементів пасажирської кабіни середньомагістрального вузькофюзеляжного літакаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2024_134_LanovenkoAA.pdfBachelor Thesis2.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.