Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64267
Назва: English language training for university teachers
Інші назви: Англомовна підготовка викладачів університетів
Автори: Tereminko, Larysa
Теремінко, Лариса Григорівна
Ключові слова: English language training
university teachers
ESP
англомовна підготовка
викладачі університетів
англійська мова професійного спрямування
Дата публікації: 2024
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Тeteminko L. English language training for university teachers // L. Tereminko // Лінгвістичні та методологічні аспекти викладання іноземних мов професійного спрямування: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції 28–29 березня 2024 р. / За заг. ред. О. М. Акмалдінової. – К. : НАУ, 2024. – С. 85–86
Короткий огляд (реферат): The problem of English language training for university teachers is addressed. Different models of teaching a professional foreign language and specialized subjects in a foreign language are discussed. The components and the structure of the learning content are considered. The problems of the English language training for teachers of specialized subjects were distinguished. The ways of further development of ESP competence of the teaching staff of the university were outlined.
Розглянуто проблему підготовки викладачів ЗВО з англійської мови. Обговорюються різні моделі викладання професійної іноземної мови та фахових предметів іноземною мовою. Розглянуто компоненти та структуру змісту навчання. Виділено проблеми підготовки вчителів профільних предметів з англійської мови. Окреслено шляхи подальшого розвитку англомовної підготоаки професорсько-викладацького складу університету.
Опис: 1. Brakaj M. Teaching English for specific purposes and teacher training. European Scientific Journal. 2014. Vol.10, No. 2. P. 40–49. 2. Chalikandy M. I. A comprehensive method for teaching English for Specific Purpose. Arab World English Journal. 2013. Volume 4, No. 4. P. 310–322. 3.Coyle D., Hood P., Marsh D. CLIL. Cambridge, Cambridge University Press, 2010. 173 p. 4. Popovska S., Piršl D. The role of ESP in the society's value system. The Journal of Teaching English for Specific and Academic Purposes. 2013. Vol. 1, No 1. P. 2943. 5. Villabona N., Cenoz J. The integration of content and language in CLIL: a challenge for content-driven and language-driven teachers. Language, Culture and Curriculum. 2022. Vol. 35, No. 1. P. 36–50 DOI: https://10.1080/07908318.2021.1910703
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64267
Розташовується у зібраннях:Матеріали науково-практичних конференцій кафедри іноземних мов за фахом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
English language training for university teachers.pdfEnglish language training for university teachers172.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.