Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64313
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMykhailenko, Illia-
dc.contributor.authorМихайленко, Ілля Олександрович-
dc.date.accessioned2024-06-20T10:23:34Z-
dc.date.available2024-06-20T10:23:34Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationMykhailenko I. Backup navigation system of medium-range cargo aircraft. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2024. - 68 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64313-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: старший викладач, Власенко Юрій Віталійовичuk_UA
dc.description.abstractThis thesis is dedicated to design of a cargo airplane for medium haul airlines with the possibility of transporting big/heavy cargo, which meets international flight standards, safety, economy and reliability standards, as well as analysis of the backup navigation systems types and their problems, as well as the development of automatic direction finding equipment (ADF) and calculation of the strength of fastening nodes. The design methodology is based on prototype analysis to select the most advanced technical decisions, engineering calculations to get the technical data of designed aircraft and computer based design using CAD/CAM/CAE systems. In special part the numerical modeling and statistical analysis is used to process experimental data. The practical significance of the result of the qualification work lies in the development of automatic direction finding equipment (ADF) and the calculation of the strength of fastening nodes. The materials of the qualification work can be used in the aviation industry and educational process of aviation specialties.uk_UA
dc.description.abstractДана кваліфікаційна робота присвячена розробці вантажного літака для середньомагістральних авіаліній з можливістю транспортування великих/негабаритних вантажів, що відповідає міжнародним стандартам польотів, нормам безпеки, економічності та надійності, а також аналіз типів резервних систем навігації та їх проблематики, а також розробку обладнання автоматичної пеленгації (ADF) та розрахунок на міцність вузлів кріплення. В роботі було використано методи аналітичного розрахунку, компьютерного проєктування за допомогою CAD/CAM/CAE систем, чисельного моделювання і статистичного аналізу експериментальних даних. Практичне значення результату кваліфікаційної роботи полягає у розробці обладнання автоматичної пеленгації (ADF) та розрахунок на міцність вузлів кріплення. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані в навчальному процесі та в практичній діяльності конструкторів спеціалізованих проектних установ.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectpreliminary designuk_UA
dc.subjectcabin layoutuk_UA
dc.subjectcenter of gravity calculationuk_UA
dc.subjectbackup navigation systemsuk_UA
dc.subjectautomatic direction finderuk_UA
dc.subjectаванпроект літакаuk_UA
dc.subjectкомпонуванняuk_UA
dc.subjectцентруванняuk_UA
dc.subjectрезервні системи навігаціїuk_UA
dc.subjectавтоматичний пеленгаторuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleBackup navigation system of medium-range cargo aircraftuk_UA
dc.title.alternativeРезервна система навігації середньомагістрального вантажного літакаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2024_134_MykhailenkoIA.pdfBachelor Thesis1.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.