Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64328
Назва: Cargo door for converted aircraft
Інші назви: Вантажний люк конвертованого літака
Автори: Yarmolenko, Nazar
Ярмоленко, Назар Андрійович
Ключові слова: preliminary design
layout
center of gravity position
conversion
cargo hatch
stress-strain analysis
аванпроєкт літака
компонування
центрування
конвертація
вантажний люк
пружно-деформаваний стан
дипломна робота
Дата публікації: чер-2024
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Yarmolenko N. Cargo door for converted aircraft. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2024. - 72 p.
Короткий огляд (реферат): This qualification work is devoted to the development of a preliminary design of a passenger plane for short-haul flights and its subsequent conversion into a cargo plane with a detailed description and development of cargo doors. The work used methods of analytical calculation, computer design using CAD/CAM/CAE systems, and numerical MCE modeling to analyze the created model. The practical significance of the result of the qualification works is the creation of a small cargo plane with a carrying capacity of 12,276 kg, with an airtight cabin. This model could potentially increase the potential for regional air freight. The materials of the qualification work can be used in the educational process and in the practical activities of designers of specialized institutions.
Дана кваліфікаційна робота присвячена розробці аванпроєкту пасажирсьокого літака для середньомагістральних польотів і подальша його конвертаці у вантажний літак з детьальним описом і розробкою вантажних дверей. В роботі було використано методи аналітичного розрахункуб компьютерного проєктування за допомогою CAD/CAM/CAE систем, чисельного MCE моделювання для аналізу створенеої моделі. Практичне значення результату кваліфікаційноїх роботи полягає в створенні невеликого вантажного літака з вантажопідйомністью у 12276 кг, з герметичною кабіною. Ця модель потенційно може збільшити потенціал для регіональних вантажних авіаперевезень. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані в навчальному процесі та в практичній діяльності конструторів спеціалізованих установ.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Маслак Тетяна Петрівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64328
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ASF_2024_134_Yarmolenko NA.pdfBachelor Thesis2.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.