Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64331
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSolin, Dmytro-
dc.contributor.authorСолін, Дмитро Андрійович-
dc.date.accessioned2024-06-20T12:13:46Z-
dc.date.available2024-06-20T12:13:46Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationSolin D. Fatigue crack growth dependences in structural elements of heavy transport aircraft. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2024. - 85 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64331-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійовичuk_UA
dc.description.abstractThis thesis is dedicated to design of a cargo airplane for medium haul airlines with the possibility of transporting big/heavy cargo, which meets international flight standards, safety, economy and reliability standards, as well as analysis of the fatigue crack growth dependences in loaded structural elements of the wing and fuselage. The design methodology is based on prototype analysis to select the most advanced technical decisions, engineering calculations to get the technical data of designed aircraft and computer based design using CAD/CAM/CAE systems. In special part the numerical modeling and statistical analysis is used to process experimental data. Practical value of the work is to identify the patterns of fatigue cracks growth and development in traditional aviation aluminum alloys in order to predict the limiting state of the structure. The materials of the qualification work can be used in the aviation industry and educational process of aviation specialties.uk_UA
dc.description.abstractДана кваліфікаційна робота присвячена розробці вантажного літака для середньомагістральних авіаліній з можливістю транспортування великих/негабаритних вантажів, що відповідає міжнародним стандартам польотів, нормам безпеки, економічності та надійності, а також аналіз закономірностей росту втомних тріщин у навантажених конструктивних елементах крила та фюзеляжу. В роботі було використано методи аналітичного розрахунку, комп’ютерного проєктування за допомогою CAD/CAM/CAE систем, чисельного моделювання і статистичного аналізу експериментальних даних. Практичне значення результату кваліфікаційної роботи полягає у виявленні закономірностей росту і розвитку втомних тріщин у традиційних авіаційних алюмінієвих сплавах з метою передбачення та прогнозування граничного стану конструкції. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані в навчальному процесі та в практичній діяльності конструкторів спеціалізованих проектних установ.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectpreliminary designuk_UA
dc.subjectcabin layoutuk_UA
dc.subjectcenter of gravity calculationuk_UA
dc.subjectfatigue crackuk_UA
dc.subjectprobability distribution lawuk_UA
dc.subjectаванпроект літакаuk_UA
dc.subjectкомпонуванняuk_UA
dc.subjectцентруванняuk_UA
dc.subjectвтомна тріщинаuk_UA
dc.subjectзакон розподілуuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleFatigue crack growth dependences in structural elements of heavy transport aircraftuk_UA
dc.title.alternativeЗакономірності росту втомних тріщин у конструктивних елементах важкого транспортного літакаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2024_134_SolinDA.pdfBachelor Thesis3.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.