Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64508
Title: | Соціально-педагогічні передумови готовності студентів ВОЗ до здоров'язбереження |
Authors: | Фотинюк, В.Г. |
Keywords: | студенти здоров'язбереження передумови фізичний стан психічний стан саморозвиток адаптація |
Issue Date: | 18-Jun-2020 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Фотинюк В.Г. Соціально-педагогічні передумови готовності студентів ВОЗ до здоров'язбереження // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XV Міжнародної науково-методичної конференції. Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - С. 111 - 113. |
Abstract: | Однією з важливих проблем в сучасному суспільстві є нездатність багатьох випускників вузів швидко адаптуватися в умовах ринкової економіки. Цю проблему ще більше посилює низький рівень психічного стану і фізичного розвитку випускників вузів. Освітній процес у вузі характеризується прагненням до вдосконалення навчальних занять, творчого пошуку і впровадження авторських програм і нових педагогічних технологій і моделей, однак, можна відзначити відсутність контролю і обліку змін в стані здоров'я студентів. Це ще одна важлива проблема, пов'язана з погіршенням здоров'я студентів, викликана інформаційним перевантаженням і несприятливим впливом гіподинамії через нестачу часу, а в більшості випадків, через небажання знайти час на заняття фізичними вправами і спортом. Саме в силу цих важливих причин формування готовності до здоров’язбереження студентів стало актуальним завданням у всіх сферах діяльності людини і особливо гостро - в освітній галузі. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64508 |
Appears in Collections: | XV Міжнародна науково-методична конференція "Фізичне виховання у контексті сучасної освіти" (2020) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
44. Соціально-педагогічні передумови готовності.pdf | 350.61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.