Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64551
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКокоровець, Мілєна Олександрівна-
dc.contributor.authorKokorovets, Milena Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2024-07-05T10:49:57Z-
dc.date.available2024-07-05T10:49:57Z-
dc.date.issued2023-09-25-
dc.identifier.citationКокоровець М.О. Сучасні кросплатформенні додатки для людей з вадами зору // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 10 листопада 2022 р. К.: НАУ, 2023. С.73-75.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64551-
dc.description1. Thakral S. Virtual Reality and M-Learning / S. Thakral, P. Manhas, C. Kumar // International Journal of Electronic Engineering Research. 2010. Vol. 2. No. 5. P.659-661. 2. Половая Н.О. Віртуальне навчання як головний вектор нової інформаційної епохи. Грані. 2015. №10 (126). С.92–97.uk_UA
dc.description.abstractЦіль роботи розглянути використання віртуальної реальності в навчальному процесі середньої освіти, адже освіта є одним з найбільш популярних напрямків розвитку віртуальної реальності. Проведено аналіз сучасних програм та додатків віртуальної реальності для навчання учнів, які можуть взаємодіяти з предметами для їх пізнання у віртуальному просторі, їх можливості для покращення навчального процесу та пізнання предметів експериментальним способом.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the work is to consider the use of virtual reality in the educational process of secondary education, because education is one of the most popular areas of virtual reality development. The analysis of modern VR programs and applications for teaching students who can interact with objects for their knowledge in virtual space is carried out. Modern VR programs and applications and their possibilities for improving the educational process and cognition of subjects in an experimental way are considered.uk_UA
dc.description.sponsorshipНауковий керівник – Матвійчук-Юдіна О. В., к.п.н., доц., доцент кафедри КММТuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectвіртуальна реальністьuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectінтерактивністьuk_UA
dc.subjectвіртуальне середовищеuk_UA
dc.subjectтривимірна модельuk_UA
dc.subjectвізуалізаціяuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectдодатокuk_UA
dc.subjectпрограмаuk_UA
dc.subjectvirtual realityuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectinteractivityuk_UA
dc.subjectvirtual environmentuk_UA
dc.subjectthree-dimensional modeluk_UA
dc.subjectvisualizationuk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.subjectapplicationuk_UA
dc.subjectprogramuk_UA
dc.titleПарадигма використання віртуальної реальності в навчальному процесі середньої освітиuk_UA
dc.title.alternativeThe paradigm of using virtual reality in the educational process of secondary educationuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc373.5.091.33-028.22:004.946(043.2)uk_UA
Appears in Collections:ХІІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 10 листопада 2022 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ММТ 2022 Кокоровець М.О.pdfТези доповіді301.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.