Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64563
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТаран, Аліна Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-07-05T10:58:24Z-
dc.date.available2024-07-05T10:58:24Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationТаран А.М. Порівняльний аналіз впровадження цілей сталого розвитку в Фінляндії та Україні – Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 101 «Екологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 56 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64563-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник: доцент, к.б.н., Падун Алла Олексіївна.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена вивченню стратегії та досягнення цілей сталого розвитку, освіти та впровадження циркулярної економіки в Фінляндії та Україні. Досліджено приорітети та виклики сталого розвитку в Фінляндії та Україні Встановлено особливості впровадження цілей сталого розвитку в Фінляндії та Україні та проведено порівняльний аналіз їх впровадження в сфері сучасної освіти та галузі циркулярної економіки в Фінляндії та Україні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectціліuk_UA
dc.subjectвпровадженняuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectциркулярна економікаuk_UA
dc.subjectФінляндіяuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.titleПорівняльний аналіз впровадження цілей сталого розвитку в Фінляндії та Україні.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри екології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Таран_диплом.pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.