Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64588
Назва: Перфекціонізм та психологічне благополуччя студентів
Автори: Блиндюк, Аліна Ігорівна
Патруль, Марія Вікторівна
Ключові слова: перфекціонізм
психологічне благополуччя
студенти
прокрастинація
Дата публікації: 4-кві-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Блиндюк А.І., Патруль М.В. Перфекціонізм та психологічне благополуччя студентів // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 02-05 квітня 2024 р.) / [ред. кол.: Н.І.Мельник, А.М.Кокарєва та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2024. – С.303-305
Короткий огляд (реферат): Поняття “психологічне благополуччя” включає в себе позитивну самооцінку, самореалізацію, хороші відносини з оточенням, життєві цілі, які формують спрямованість людини. Перфекціонізм може по-різному відображатись на досягненнях і самоставленні студентської молоді. Високі очікування і тиск суспільства сприяють поширенню його дезадаптивних проявів. Часом суперечливий характер вимог чи високих особистих стандартів можуть спричинити зниження рівня задоволеності власним життям і вплинути на психологічне благополуччя.
Опис: 1. Бабатіна, С. І. Явище прокрастинації серед студентства. Психосоціальний вимір буття особистості в сучасному суспільстві: матер. наук.-прак. конф. Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2016. С. 31-35 2. Грубі Т. В. Позитивний вплив перфекціонізму на професійну діяльність особистості. World science. 2016. No9 (13). С. 12-15. 3. Дубініна Д.Е., Дяченко В.А., Мунасипова-Мотяш І.А. Взаємозв’язок перфекціонізму із задоволеністю життям і психологічним благополуччям в осіб юнацького віку. Науковий журнал з соціології та психології Габітус. 2020. No12. С. 121-126 4. Chang L. Life satisfaction, self-concept, and family relations in Chinese adolescents and children. International Journal of Behavioral Development. No27 (2). 2003. Р. 182-189.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64588
Розташовується у зібраннях:Політ. Психологічний вимір професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Блиндюк-304-306.pdf283.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.