Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64589
Назва: Особливості розвитку образу «Я-професійний» у майбутніх психологів
Автори: Бондар, Мілана Себастьянівна
Патруль, Марія Вікторівна
Ключові слова: образ "Я-професійний"
майбутні психологи
розвиток
Я-професійний
Дата публікації: 4-кві-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Бондар М.С., Патруль М.В. Особливості розвитку образу «Я-професійний» у майбутніх психологів // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – К.: НАУ, 2024. – С.305-307
Короткий огляд (реферат): У наший час є непростою, але надважливою місією сформувати свій Я-образ, тому що це є складне поняття, яке включає у себе різноманітні уявлення людини про себе. Це включає уявлення про самих себе в даний момент життя, якою людина бажає бути, якою вона вважає себе повинною бути, а також якою вона може стати в майбутньому. Наступним щаблем, буде сформувати адекватний і правильний образ «Я- професійний», але це ще є складнішій елемент, через багатогранність цього поняття.
Опис: 1. Бітянова М. Р. Психологія особистісного зростання: практичний посібник з проведення тренінгу особистісного зростання психологів, педагогів, соціальних працівників. М.: Міжнародна педагогічна академія, 1995. - 64 с. 2. Деркач А. А. Акмеологічні засади розвитку професіонала / А. Деркач , 2004. - 752 с. 3. Юрченко В.І. Формування “Я-концепції” майбутнього вчителя в умовах педагогічного училища: Дис... канд. психол. наук: 19.00.07. – К., 1997. – 170 с. 4. Super D. E. Vocational Development: A Framework of Research / D. E. Super. – N.Y., 1957. – 391 p.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64589
Розташовується у зібраннях:Політ. Психологічний вимір професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондар-306-308.pdf282.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.