Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64621
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозоріз, Анна Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-07-05T11:46:17Z-
dc.date.available2024-07-05T11:46:17Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationКозоріз А.С. Методика формування фінансової звітності малого підприємства та аналізу її показників– Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності 071 «Облік і оподаткування». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – 76 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64621-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Магістр», галузь знань:07 Управління та адміністрування, спеціальність 071 «Облік і оподаткування», освітньо-професійна програма «Облік і аудит». Керівник проекту: кандидат економічних наук, доцент к.е.н., доцент Вікторія Козловаuk_UA
dc.description.abstractПідйом підприємницької активності та розвиток малого та середнього бізнесу можна вважати важливим економічним явищем в історії нашої країни. Передвоєнний час був періодом, коли зростала кількість малих та середніх підприємств, що розвивалися у різних галузях економіки. Підприємницький бум у передвоєнний час був важливим етапом у формуванні сучасної економіки України, сприяючи розвитку підприємництва та створюючи нові можливості для зростання бізнесу. Вн був спричинений декількома факторами, основними з них є такі: - створення сприятливого законодавчого середовища, оскільки уряд приймав ряд заходів для стимулювання розвитку малого та середнього бізнесу, зокрема, шляхом прийняття законів, що спрощували реєстрацію підприємств та надавали підтримку у вигляді податкових пільг та кредитів; - перехід від планової до ринкової економіки, який створив нові можливості для підприємництва та конкуренції; - зростання попиту на на різноманітні товари та послуги малого та середнього бізнесу; - технологічний прогрес, впровадження нових технологій, що дозволяло малим підприємствам зменшити витрати та конкурувати з великими компаніями. Малий бізнес виявився важливою складовою економічної системи, забезпечуючи гнучкість, постійне самооновлення та розвиток, оскільки він здатний швидше адаптуватися до змін у ринкових умовах та впроваджувати інновації, має менше бюрократичних перешкод та швидше приймає рішення. Малі підприємства підтримують місцеву економіку і є основними створювачами робочих місць у місцевих спільнотах, сприяючи зростанню економіки та підтримці місцевих громад. Малий бізнес сприяє розвитку підприємництва та креативності, підтримує творчі здібності широких верств населення, створюючи можливості для самореалізації та інновацій. Малий 8 бізнес допомагає забезпечити різноманіття товарів та послуг на ринку, що сприяє конкуренції та споживчому вибору, створенню нових робочих місць, збільшенню виробництва та споживання, і в підсумку - загальному економічному зростанню. Малий бізнес виступає важливим каталізатором для розвитку та зростання економічної системи, забезпечуючи гнучкість, інноваційність та розвиток творчих та організаційних здібностей населення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectоблікuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectаудитuk_UA
dc.titleМетодика формування фінансової звітності малого підприємства та аналізу її показниківuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом_Козоріз.pdfДипломна робота627.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.