Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64684
Title: | Створення персонального бренду в освітній сфері |
Authors: | Гранкіна, Єлизавета Вадимівна |
Keywords: | кваліфікаційна робота освіта реклама персональний бренд соціальні мережі креативність |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Гранкіна Є.В. Створення персонального бренду в освітній сфері. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 54с. |
Abstract: | Створення особистого бренду дозволяє освітнім фахівцям ефективно просувати свої унікальні знання, методики та цінності, що значно підвищує їхню конкурентоспроможність. Крім того, сильний персональний бренд сприяє залученню студентів, наукових грантів, а також партнерств з освітніми установами та бізнес-структурами. Особливо це стає важливим в умовах розвитку онлайн-освіти, де вибір лектора чи викладача часто заснований на його візуальній присутності та репутації в мережі. Процес створення персонального бренду в освітній сфері є важливою темою для дослідження, оскільки це дозволяє глибше зрозуміти, як викладачі можуть використовувати сучасні інструменти маркетингу та комунікації для розвитку своєї кар'єри та взаємодії з аудиторією. |
Description: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: кандидатка наук із соціальних комунікацій, доцентка Іващук А. А. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64684 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФМВ_2024_061_ГранкінаЄВ.pdf | Кваліфікаційна робота | 1.98 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.