Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64693
Назва: Розробка комунікаційної стратегії для районної газети "Баришівський вісник"
Автори: Міщенко, Владислава Олександрівна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
стратегія
просування
друковані періодичні видання
цільова аудиторія
соціальні мережі
Дата публікації: 2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Міщенко В.О. Розробка комунікаційної стратегії для районної газети "Баришівський вісник". - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 54с.
Короткий огляд (реферат): Журналістська робота трансформується під впливом низки чинників. Редакції використовують нові мобільні та візуальні формати. Змінюються форми роботи з контентом та способи його пакування. Найважливішим напрямом роботи сучасних ЗМІ стає просування у соціальних мережах. У новому технологічному середовищі друковані видання відчувають серйозний тиск з боку аудиторії, яка дедалі більше масово екіпірованої новітніми девайсами для отримання нових пакетів інформації.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: доктор філософських наук, професор Христокін Г. В.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64693
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2024_061_МіщенкоВО.pdfКваліфікаційна робота933.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.