Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64710
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, Софія Олексіївна-
dc.date.accessioned2024-07-09T13:05:41Z-
dc.date.available2024-07-09T13:05:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПанченко С. О. Розробка піар-стратегії просування послуг медичного закладу в соціальних мережах. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 74с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64710-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: кандидатка історичних наук Кулинич О. І.uk_UA
dc.description.abstractПіар-стратегія – це повна карта дій бренду чи компанії, що включає завдання, цілі, цільові аудиторії, ключі взаємодій з аудиторіями, аналіз медіаполя, дослідження конкурентів та ринку. Конкуренція серед медичних закладів зростає, і вони все частіше використовують маркетингові стратегії для залучення клієнтів. Відповідно, розробка ефективної піар-стратегії в соціальних мережах може стати ключовим чинником успіху. Сучасний світ з новим поколінням активно слідкують за репутацією віх бізнесів, компаній чи інфлюенсерів, тому особливо важливо для медичних закладів мати позитивну репутацію та високий рівень довіри серед пацієнтів. Соціальні мережі можуть бути використані для побудови цієї репутації, шляхом публікації корисного контенту, відгуків клієнтів та взаємодії з аудиторією.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.titleРозробка піар-стратегії просування послуг медичного закладу в соціальних мережахuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2024_061_Панченко С.О..pdfКваліфікаційна робота5.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.