Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64711
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРудюк, Ангеліна Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-07-09T13:06:08Z-
dc.date.available2024-07-09T13:06:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРудюк А.В. Інноваційні підходи до просування косметичного бренду у соціальних мережах. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 56с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64711-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: Стельмашов А. К.uk_UA
dc.description.abstractОскільки у сучасному світі одним із найвигідніших способів просування є SMM, важливо дослідити, які саме методи дають найкращі результати. У кожній сфері є власні особливості та тренди, тому в косметологічній сфері потрібно їх дослідити.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectконтентuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.titleІнноваційні підходи до просування косметичного бренду у соціальних мережахuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2024_061_Рудюк А.В.pdfКваліфікаційна робота14.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.