Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64717
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧернелевська, Каріна Валентинівна-
dc.date.accessioned2024-07-09T13:08:36Z-
dc.date.available2024-07-09T13:08:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧернелевська К. В. Створення власного бренду «LUCIA’S» та його просування в інстаграмі. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика", ОПП "Реклама і зв'язки з громадськістю" - Національний авіаційний університет. - Київ. 2024. - 58с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64717-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарію університету". Керівник кваліфікаційної роботи: доктор філологічних наук, доцент Шульгіна В. І.uk_UA
dc.description.abstractМожливість ділитися фото та відео зробила цю платформу ідеальним інструментом для створення та поширення реклами. Бренди можуть створювати естетично привабливий контент, який легко сприймається користувачами, допомагає виділятися серед конкурентів та запам'ятовуватися. Інстаграм постійно розвивається та підлаштовується під тренди, активно розширюючи та впроваджуючи нові функції. В 2016 році з’явилися Stories, які дозволяють користувачам ділитися короткочасним контентом. Також були впроваджені фільтри для відео, прямі трансляції, хештеги та інші інструменти для залучення користувачів. В 2020 році інстаграм розширив свою можливість для залучення аудиторії та створив короткі форми відео Reels. Саме постійне удосконалення дає змогу платформі залишатися актуальною для споживачів та власників великих чи малих бізнесів, адже кількість користувачів не зменшується, а тільки збільшується.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectІнстаграмuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleСтворення власного бренду «LUCIA’S» та його просування в інстаграміuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2024_061_ЧернелевськаКВ..pdfКваліфікаційна робота1.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.