Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64756
Назва: Роль формування дизайну видання в маркетинговій діяльності видавництва
Інші назви: The role of publication design formation in the publishing house's marketing activities
Автори: Покотун, Ірина Федорівна
Pokotun, Iryna Fedorivna
Ключові слова: видавництво
брендинг
бренд
конкуренція
поліграфія
унікальність
publication
branding
brand
competition
printing industry
uniqueness
Дата публікації: 25-вер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Покотун І.Ф. Роль формування дизайну видання в маркетинговій діяльності видавництва // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 10 листопада 2022 р. К.: НАУ, 2023. С.114-116.
Короткий огляд (реферат): Сучасний вітчизняний ринок видавничої продукції в умовах цінової конкуренції, націлений на підтримку інтересів покупців. Видавничі підприємства застосовують в діяльності стратегії створення сильної марки, впроваджують інструменти формування дизайну видання, зокрема, в брендингу. Наразі існують передумови, які пояснюють для чого потрібно створювати брендинг, що покликані давати можливість розробникам дизайну видання, так званий, образ, який демонструє видавництво.
The modern domestic market of publishing products in conditions of price competition, aimed at supporting the interests of buyers. Publishing companies apply strategies for creating a strong brand in their activities, implement tools for shaping publication design, in particular, in branding. Currently, there are prerequisites that explain why it is necessary to create branding, which are designed to enable the developers of the design of the publication, the so-called image that the publishing house displays.
Опис: 1. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент. Навч. посібник. – 2-ге вид., доп. К.: КНЕУ, 2003. 440 с. 2. Асоціація корпоративних медіа України [Електронний ресурс]: [Веб – сайт]. Електронні дані. Київ: 2022. Режим доступу: http://corpmedia.com.ua. 3. Фірсова С. Г. Особливості бренд-менеджменту видавничої галузі України / С. Г. Фірсова // Зб. наук. пр. «Проблеми інноваційного розвитку економіки України». Дніпропетровськ: Вид. дім «Гельветика», 2014. Ч.2. С. 257–266.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64756
Розташовується у зібраннях:ХІІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 10 листопада 2022 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ММТ 2022 Покотун І.Ф.pdfТези доповіді294.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.