Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64770
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКирик, Мирослава-
dc.date.accessioned2024-07-09T13:48:09Z-
dc.date.available2024-07-09T13:48:09Z-
dc.date.issued2024-04-
dc.identifier.citationКирик М. Дослідження поведінки елементів перерізу після настання місцевої втрати стійкості // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – сс. 40-41.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64770-
dc.description1. Ahmed H Alwathaf «Behaviour Of Steel Plates Under Axial Compression And Their Effect On Column Strength», ст. 42. 2. Prof. S.R.Satish Kumar and Prof. A.R.Santha Kumar «Design of Steel Structures», ст. 33. 3. Prof. S.R.Satish Kumar and Prof. A.R.Santha Kumar «Design of Steel Structures», ст. 35.uk_UA
dc.description.abstractКаркас літака – це переважно тонкостінна конструкція. Основним недоліком тонкостінної конструкції є можлива поява місцевої втрати стійкості під дією стиску. Проте місцева втрата стійкості не завжди приводить до руйнування, саме тому, щоб спроектувати ефективну конструкцію, необхідно знати, що відбувається після втрати стійкості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectтонкостінні конструкціїuk_UA
dc.subjectстискuk_UA
dc.subjectмісцева втрата стійкостіuk_UA
dc.titleДослідження поведінки елементів перерізу після настання місцевої втрати стійкостіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc624.073.8(043.2)uk_UA
Appears in Collections:Політ. Аерокосмічна та авіаційна інженерія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кирик_(40-41)_2024.pdfКирик_(40-41)_2024305.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.