Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64945
Title: Застосування імерсивних технологій у графічному дизайні
Other Titles: Application of immersive technologies in graphic design
Authors: Смолкін, Владислав Натанович
Smolkin, Vladyslav Natanovych
Keywords: імерсивні технології
цифровий продукт
цифровий матеріал
доповнена реальність
immersive technologies
digital product
digital material
augmented reality
Issue Date: 25-Sep-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Смолкін В.Н. Застосування імерсивних технологій у графічному дизайні // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 10 листопада 2022 р. К.: НАУ, 2023. С.136-138.
Abstract: У роботі проаналізовано теоретичні засади використання імерсивних методів та технологій які використовуються у графічному дизайні. Підкреслено нерозробленість методології й теорії імерсивних технологій у галузі графічного дизайну; зазначено про необхідність комплексних підходів до аналізу проблеми дослідження. Розглянуті загальні характеристики реальностей в контексті їх використання у графічному дизайні. Сформульовано висновок, що використання імерсивності у графічному дизайні є дійсною, відчутною на дотик, перспективою, яка буде актуальною уже в найближчі роки. Особливо для поліграфічних компаній, діяльність яких тісно пов'язана із сучасними графічними технологіями. Виказана надія на те, що з часом все зміниться і ми будемо свідками появи крутих прикладів реалізації імерсивних технологій у графічному дизайні.
The paper analyzes the theoretical principles of using immersive methods and technologies used in graphic design. The underdeveloped methodology and theory of immersive technologies in the field of graphic design is emphasized; the need for complex approaches to the analysis of the research problem is indicated. The general characteristics of realities in the context of their use in graphic design are considered. The conclusion is formulated that the use of immersiveness in graphic design is a real, tangible prospect that will be relevant in the coming years. Especially for printing companies whose activities are closely related to modern graphic technologies. It is hoped that over time everything will change and we will witness the emergence of cool examples of the implementation of immersive technologies in graphic design.
Description: 1. Сороко Н.В., Пінчук О.П., Литвинова С.Г. «Імерсивні технології в освіті»: збірник матеріалів І Науково-практичної конференції з міжнародною участю. Київ: ІІТЗН НАПН України, 2021. 169 с. 2. Чепелюк О.В. Соціокультурні тенденції розвитку сучасного дизайну та мистецтва // Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (08-10 вересня 2021 р.). Херсон: ХНТУ, 2021. 287 с. 3. Литвинова С. Г. Методика використання технологій віртуального класу вчителем в організації індивідуального навчання учнів. Київ: Ін-т інформ. технологій і засобів навчання НАПН України., 2011. 22 с. 4. Гончарова, Н. (2019). Візуалізація навчальної інформації через використання технології доповненої реальності. Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та бізнесі. Київ, 2019. 228 с. 5. Особливості використання імерсивних технологій (віртуальної і доповненої реальності) в медичній освіті та практиці / О.І. Ковальчук, М.П. Бондаренко, А.Г. Охрей, І.Ю. Прибитько, Є.М. Решетник. Морфологія. 2020. № 14 (3). С.158–164.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64945
Appears in Collections:ХІІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 10 листопада 2022 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ММТ 2022 Смолкін В.Н.pdfТези доповіді390.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.