Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65020
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Затишна, Марія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Михеєва, Тамара Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-02T11:29:49Z | - |
dc.date.available | 2024-08-02T11:29:49Z | - |
dc.date.issued | 2024-04-04 | - |
dc.identifier.citation | Затишна М.В., Михеєва Т.О. Булінг як актуальна соціально-педагогічна проблема // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – К.: НАУ, 2024. – С.331-333 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65020 | - |
dc.description | 1.Булінг як актуальна соціально-педагогічна проблема / І. Сидорук // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - No 1 (302) : Серія "Педагогічні науки". - С. 169- 173. 2. Булінг як соціально-педагогічна проблема та шляхи її вирішення [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://kipt.sumdu.edu.ua/en/k2- listing/item/188-булінг-яксоціально-педагогічна-проблема-та-шляхи-її вирішення.html. 3. Король А. Причини та наслідки явища булінгу /А. Король // Відновне правосуддя в Україні. – 2009. – No 1– 2 (13). – С. 84–93. 4. Шкільний булінг як актуальна педагогічна проблема сьогодення / Н.В. Лалак, В. Пеняк // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - 1(26). - С. 132-136 | uk_UA |
dc.description.abstract | Булінг, або систематичне та навмисне притискання та агресія, стає надзвичайно актуальною соціально-педагогічною проблемою у сучасних закладах освіти та суспільстві в цілому. Це явище може проявлятися в різних формах, таких як фізичне, вербальне, соціальне цькування та кібербулінг, завдаючи серйозних негативних наслідків для жертв булінгу, знижуючи їхню самооцінку та впливаючи на соціальну адаптацію. Водночас, це викликає необхідність активного втручання педагогічних установ, щоб виробити ефективні стратегії протидії булінгу, створюючи безпечне та підтримуюче середовище для учнів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | булінг | uk_UA |
dc.subject | соціально-педагогічна проблема | uk_UA |
dc.subject | профілактика | uk_UA |
dc.subject | школа | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.title | Булінг як актуальна соціально-педагогічна проблема | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 179.3:364.63(043.2) | uk_UA |
Appears in Collections: | Політ. Психологічний вимір професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Затишна-332-334.pdf | 261.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.