Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65073
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарлов, Г.В.-
dc.contributor.authorСлєпцов, О.В.-
dc.contributor.authorKarlov, H.-
dc.contributor.authorSlieptsov, O.-
dc.date.accessioned2024-08-02T11:59:51Z-
dc.date.available2024-08-02T11:59:51Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationКарлов Г.В., Слєпцов О.В. Запобігання кризі при використанні інтернет-контенту для внутрішнього та зовнішнього ринків / Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 86-87uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65073-
dc.description.abstractСучасна економіка вимагає від підприємств для їх стійкого існування на ринку постійного інноваційного оновлення, впровадження сучасних технік, технологій, підходів до діяльності. Особливою складовою в цій діяльності став перехід значної частки комунікативних процесів у віртуальний простір. Однак новітні інформаційні процеси маркетингової діяльності підприємства на теренах інтернету вимагають формування принципово нового підходу до діяльності: не тільки від маркетингової служби, а від багатьох служб підприємства і окремих його працівників така діяльність вимагає певних знань, розуміння особливості роботи з електронною інформацією, з інтернет-простором та з партнерами певних культурних груп одночасно.uk_UA
dc.description.abstractThe modern economy requires enterprises for their sustainable existence on the market constant innovative updating, introduction of modern techniques, technologies, approaches to activity. A special component in this activity was the transition of significant shares of communicative processes in virtual space.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкризаuk_UA
dc.subjectінтернет контентuk_UA
dc.subjectвнутрішній ринокuk_UA
dc.subjectзовнішній ринокuk_UA
dc.subjectcrisisuk_UA
dc.subjectinternet contentuk_UA
dc.subjectinternal marketuk_UA
dc.subjectforeign marketuk_UA
dc.titleЗапобігання кризі при використанні інтернет-контенту для внутрішнього та зовнішнього ринківuk_UA
dc.title.alternativeCrisis prevention when using Internet content for domestic and foreign marketsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Карлов Г.В.,Слєпцов О.В.pdfТези5.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.