Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65130
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРусняк, Ольга Сергіївна-
dc.contributor.authorМихеєва, Тамара Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-08-12T07:45:38Z-
dc.date.available2024-08-12T07:45:38Z-
dc.date.issued2024-04-04-
dc.identifier.citationРусняк О.С., Михеєва Т.О. Медіаманіпуляція як основна модель сучасної ділової комунікації // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – К.: НАУ, 2024. – С.372-375uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65130-
dc.description1. Azzimonti, M., Fernandes, M. (2021). Social media networks, fake news, and polarization. Revised Edition. Cambridge: Working Paper. 24462. [Electronic resource]. Retrieved from http://www.nber.org/papers/w24462 2. Baake, D., Kornblum, S., Lauffer, J., Mikos, L., Thiele, G. (eds.) (1999). Hanbuch Mediaen: Medienkompetenz. Modelle und Projecte. Bonn: Budeszentrale fur Politishe Bilding, 308 p. 3. Bradshaw, S., Bailey, H., Howard, P.N. (2021). Industrialized Disinformation 2020. Global Inventory of Organized Social Media Manipulation. Oxford. 4.Balmas, M. (2012). When fake news becomes real: combined exposure to multiple news sources and political attitudes of inefficacy, alienation, and cynicism. Communication Research. 20(10): 1-25. doi: 10.1177/0093650212453600.uk_UA
dc.description.abstractТрадиційні медіа (друковані видання, преса, телебачення) з кожним роком втрачають свій вплив, а нові медіа навпаки наступають. Наприклад, за даними Mediascope, в 2019 році інтернет в Україні вперше перевершив телебачення за добовим охопленням: щодня онлайн виходили близько 75% жителів великих міст, а телевізор дивилися 70,4% (Azzimonti, M., Fernandes, M. 2021).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмедіаманіпуляціяuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectділова комунікаціяuk_UA
dc.subjectмедіаuk_UA
dc.titleМедіаманіпуляція як основна модель сучасної ділової комунікаціїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc005.582:316.772(043.2)uk_UA
Appears in Collections:Політ. Психологічний вимір професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Русняк-373-376.pdf267.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.