Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65142
Title: | Психологічні особливості особистісно-професійного розвитку вчителя у контексті STEM-освіти |
Authors: | Лозова, Оксана Володимирівна |
Keywords: | STEM-освіта вчитель особистісно-професійний розвиток психологічні особливості |
Issue Date: | 4-Apr-2024 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Лозова О.В. Психологічні особливості особистісно-професійного розвитку вчителя у контексті STEM-освіти // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – К.: НАУ, 2024. – С.341-343 |
Abstract: | Особистісно-професійний розвиток вчителя є невід'ємною складовою його успішної діяльності. Цей процес включає в себе постійне навчання, самовдосконалення, розширення знань та навичок у відповідності до сучасних вимог та освітніх інновацій. Зокрема, у контексті STEM-освіти, ефективна діяльність педагога ґрунтується на особистісній готовності до впровадження новітніх методик та STEM-підходів. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65142 |
Appears in Collections: | Політ. Психологічний вимір професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лозова-342-344.pdf | 347.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.