Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65142
Название: | Психологічні особливості особистісно-професійного розвитку вчителя у контексті STEM-освіти |
Авторы: | Лозова, Оксана Володимирівна |
Ключевые слова: | STEM-освіта вчитель особистісно-професійний розвиток психологічні особливості |
Дата публикации: | 4-апр-2024 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Библиографическое описание: | Лозова О.В. Психологічні особливості особистісно-професійного розвитку вчителя у контексті STEM-освіти // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – К.: НАУ, 2024. – С.341-343 |
Краткий осмотр (реферат): | Особистісно-професійний розвиток вчителя є невід'ємною складовою його успішної діяльності. Цей процес включає в себе постійне навчання, самовдосконалення, розширення знань та навичок у відповідності до сучасних вимог та освітніх інновацій. Зокрема, у контексті STEM-освіти, ефективна діяльність педагога ґрунтується на особистісній готовності до впровадження новітніх методик та STEM-підходів. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65142 |
Располагается в коллекциях: | Політ. Психологічний вимір професійної освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лозова-342-344.pdf | 347.34 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.