Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65142
Назва: | Психологічні особливості особистісно-професійного розвитку вчителя у контексті STEM-освіти |
Автори: | Лозова, Оксана Володимирівна |
Ключові слова: | STEM-освіта вчитель особистісно-професійний розвиток психологічні особливості |
Дата публікації: | 4-кві-2024 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Лозова О.В. Психологічні особливості особистісно-професійного розвитку вчителя у контексті STEM-освіти // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – К.: НАУ, 2024. – С.341-343 |
Короткий огляд (реферат): | Особистісно-професійний розвиток вчителя є невід'ємною складовою його успішної діяльності. Цей процес включає в себе постійне навчання, самовдосконалення, розширення знань та навичок у відповідності до сучасних вимог та освітніх інновацій. Зокрема, у контексті STEM-освіти, ефективна діяльність педагога ґрунтується на особистісній готовності до впровадження новітніх методик та STEM-підходів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65142 |
Розташовується у зібраннях: | Політ. Психологічний вимір професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лозова-342-344.pdf | 347.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.