Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65142
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛозова, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-08-12T07:50:50Z-
dc.date.available2024-08-12T07:50:50Z-
dc.date.issued2024-04-04-
dc.identifier.citationЛозова О.В. Психологічні особливості особистісно-професійного розвитку вчителя у контексті STEM-освіти // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – К.: НАУ, 2024. – С.341-343uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65142-
dc.description.abstractОсобистісно-професійний розвиток вчителя є невід'ємною складовою його успішної діяльності. Цей процес включає в себе постійне навчання, самовдосконалення, розширення знань та навичок у відповідності до сучасних вимог та освітніх інновацій. Зокрема, у контексті STEM-освіти, ефективна діяльність педагога ґрунтується на особистісній готовності до впровадження новітніх методик та STEM-підходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectSTEM-освітаuk_UA
dc.subjectвчительuk_UA
dc.subjectособистісно-професійний розвитокuk_UA
dc.subjectпсихологічні особливостіuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості особистісно-професійного розвитку вчителя у контексті STEM-освітиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc159.9:316.61(043.2)uk_UA
Appears in Collections:Політ. Психологічний вимір професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лозова-342-344.pdf347.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.